Gå til innhold

Hvilken stamme tilhører du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk at folk hører til der de bodde fra de var 10-20 år. De preges, akkurat som valper. Jeg ser fremdeles drabantbygutten i en 50-årig legemiddelkonsulent, og drabantbyjenta i ei 50 år gammel butikksjef, selv om de flytta da de var litt over 20.

Når man er 20 er man jo voksen.

Jeg har hørt at folk føler sterkest tilhørighet til det stedet de bodde da de var 12-13 år, og det tror jeg stemmer. Stedet de bodde på det tidspunkt vil da naturlig nok også prege dem.

Skrevet

Åsså dunjakke da. Harry.

Hehe, jeg er vokst opp et harry sted på Oslo Øst. Ikke i en drabantby :o)

Skrevet

Hehe, jeg er vokst opp et harry sted på Oslo Øst. Ikke i en drabantby :o)

Abilsø? Ikke si Abilsø.

Skrevet

Abilsø? Ikke si Abilsø.

Nei, mye nærmere sentrum. Har du ikke sett filmen 1958? Det er lenge før min tid, jeg husker ikke de tidene for jeg var for liten.

Skrevet

Nei, mye nærmere sentrum. Har du ikke sett filmen 1958? Det er lenge før min tid, jeg husker ikke de tidene for jeg var for liten.

Det er et harry sted ja.

Skrevet

Tror du man kan se det på meg?

Kanskje høre det på kjæften?

:-)

"Skarruharræenpåtrynetdittnek?"

"Nåskadubareklappeigjenbrødsaksaog forsvinneførdumålahåretog tennabliigjen!"

Skrevet

Kanskje høre det på kjæften?

:-)

"Skarruharræenpåtrynetdittnek?"

"Nåskadubareklappeigjenbrødsaksaog forsvinneførdumålahåretog tennabliigjen!"

LOL, jeg kan snakke slik ja :o)

Skrevet

Døvestammen vil jeg tro ;-)

Alle miljøer i tenåra preger en. Døvemiljø finnes helt klart.

Det burde finnes flere slike miljøer for andre grupper.

Jeg skal arrangre spionkurs for paranoide. De kan spionere på hverandre, det er bedre å bli spionert på av kjente.

Seksulakunnskap for svaksynte og blinde var en selsom opplevelse fikk jeg vite. Tre på kondom var ikke så lett. Flere av deltakerne tilbød sin ekte i stedet for attrappen. De lo så de tissa på seg.

Skrevet

LOL, jeg kan snakke slik ja :o)

Vulgære tirader. Ikke pent.

Skrevet

Det er nok alt mulig i meg.

Jeg er født i Oslo og bodde på østsiden til jeg var 2 år, men det husker jeg ikke noe av.

Fra jeg var 2 år vokste jeg opp i ei bygd og da jeg var 19 flyttet jeg til Trondeheim og da jeg var 20, flyttet jeg til Oslo og bodde på forskjellige steder til jeg var 23. Fra jeg var 23, har jeg bodd på vestkanten til i dag og nå er 40.

Jeg mener at jeg er som poteten og sklir inn i alle miljøer. Jeg trives med å sitte på en kaffe med en avis og kaffe eller bare titte på folk. Jeg trives på fjellet med ski på beina og jeg trives på toppen av alpinbakken i hjembygda mi, når jeg kan se hele den vakre bygda forran meg.

Jeg trives med de fleste mennesketyper, men kanskje mest med arbeiderpertifolk, fremfor høyrefolk (Da mener jeg generelt og ikke som en regel)

Det kan jeg si fordi jeg har jobbet med folk som var typiske høyrefolk og jeg bor med de rundt meg.

Men nå jobber jeg sammen med arbeiderpartifolk og det var som komme "hjem"

Nå er det ikke slik at jeg går og tenker på dette til daglig når jeg snakker med folk, hvem som stemmer det ene og hvem som stemmer det andre.

Men jeg har skiftet jobbmiljø en del ganger og dette har blitt så tydelig for meg etterhvert. Før tenkte jeg overhodet ikke på det.

Til og med Eli Hagen sa det på Skavland i dag at arbeiderpartifolk er veldig hyggelig folk og det har hun jammen rett i.

Sier ikke at Høyrefolk er utrivelige folk da, men veldig mye stivere ja, det er de.

Og det er faktisk høyrefolk jeg omgår mest med på fritiden.

Nei, nå prater jeg meg visst helt bort her.

Skrevet

Alle miljøer i tenåra preger en. Døvemiljø finnes helt klart.

Det burde finnes flere slike miljøer for andre grupper.

Jeg skal arrangre spionkurs for paranoide. De kan spionere på hverandre, det er bedre å bli spionert på av kjente.

Seksulakunnskap for svaksynte og blinde var en selsom opplevelse fikk jeg vite. Tre på kondom var ikke så lett. Flere av deltakerne tilbød sin ekte i stedet for attrappen. De lo så de tissa på seg.

Tuller du eller? Vet liksom ikke om jeg skal ta deg helt seriøst ;-)

Men ang det med mindre miljøer, så kan det anbefales :-)

Skrevet

Jeg tilhører "bondestammen".

Kjerringa til enbonde, bor på landet, glad i jakt og fiske, ikke glad i uteliv osv. osv.

;)

Skrevet

Tuller du eller? Vet liksom ikke om jeg skal ta deg helt seriøst ;-)

Men ang det med mindre miljøer, så kan det anbefales :-)

Jeg tuller vel aldri?

*diger jafs av grovbrød med tomat, skinke, chili og ketsjup*

Skrevet

Jeg tilhører "bondestammen".

Kjerringa til enbonde, bor på landet, glad i jakt og fiske, ikke glad i uteliv osv. osv.

;)

Jepp. Bonde.

Skrevet

Jeg tuller vel aldri?

*diger jafs av grovbrød med tomat, skinke, chili og ketsjup*

*skuler mistenksomt på keinstein*

Skrevet

*skuler mistenksomt på keinstein*

*plystrer uskyldig og litt falsk*

*Peker ut vinduet*

Se! En gjøk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...