Gå til innhold

Har dere noen gang vunnet noe?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Jeg er en ivrig deltager på diverse konkurranser på nettet, ser for meg at jeg en dag skal vinne, en jakke, en tv, en reise osv!

Men dette skjer aldri!

Hvem vinner?

Er det noen av dere som har vunnet noe?

Jeg tror jeg har null vinnerlykke, bortsett fra div småpremier hos Norsk Tipping har jeg vunnet en dukke og et service på misjonsbasar i min barndom.

Men en dag må det vel bli min tur, jeg mener jeg har gjort meg fortjent til en solid milliongevinst i nær fremtid!

Så trua har jeg, den kan ingen ta fra meg (ennå) (!)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• Mista nikket

2

• Sofline

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eneste jeg har vunnet er et gavekort på 1000 kr etter å ha deltatt i en av disse spørreundersøkelsene på nett og 500 kr på www.folkelotto.no. Ellers er det vel bare småpremier fra Norsk tipping ;)

Gjest pek..anonym kanskje? ;)
Skrevet

Og jeg har norsk tipping programmert på mobilen så jeg vet hvem som ringer!!!!! Haha! Ja, jeg venter også på det helt store øyeblikket!

Har vunnet en gang i lotto. 6+1 rette, jadda! (måtte ringe de da, derfor nr på mobilen hehe )

Vant også 30 liter Lady jotun maling. Himmelske hav, det står enda å venter på å bli brukt! Kanskje neste helg :)

Åsså har jeg da vært bingo spiller i min ungdom. Himla kjekt å vinne tusenlappen! :)

Har aldri vunnet noe spesielt på lodd mm.

Skrevet

Jeg har vunnet et kalenderlys, og en gang vant jeg hovedpremien i et lotteri: en kurv med frukt, som viste seg å for det meste være gamle gulrøtter.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har vunnet et kalenderlys, og en gang vant jeg hovedpremien i et lotteri: en kurv med frukt, som viste seg å for det meste være gamle gulrøtter.

Jeg har vunnet en kake og en vekkerklokke - that's it.

Skrevet

Jeg vant 1000 kr på et flaxlodd en gang jeg virkelig trengte det, så det var stas. Ellers har jeg hatt 6 rette i lotto 3 ganger og 6+1 2 ganger. Jeg tror jeg har brukt opp hellet mitt, for nå er det en stund siden jeg vant noe. 25 kr for 10 rette i tipping for 14 dager siden da, men hehe..

Skrevet

Jeg har vunnet mye forskjellig ja.

ecco sko

gavekort

10l dekkbeis

aluminiums stige

smykker

2 ganger 6 tusen på extra.

tur

biletter

saft,gløgg m.m i en svær pakke.

Vin

Klær

Duker

+ mye mer som jeg ikke husker akkurat nå.

ja jeg har vært en flaksgris!!

Skrevet

Jeg har vunnet noen småting i konkurranser på netter, f.eks. et par bøker.

Det meste jeg har vunnet i Norsk Tipping er 4000 i vikinglotto.

Skrevet

Jeg vant 1000 kr på et flaxlodd en gang jeg virkelig trengte det, så det var stas. Ellers har jeg hatt 6 rette i lotto 3 ganger og 6+1 2 ganger. Jeg tror jeg har brukt opp hellet mitt, for nå er det en stund siden jeg vant noe. 25 kr for 10 rette i tipping for 14 dager siden da, men hehe..

Oi, du har visst vunnet noen 1000 kr i lotto. Heldiggris! :-)

Skrevet

I fjor vant vi en tur for hele familien til Barcelona. Det var vi veldig fornøyd med :-)

Ellers vant jeg 5000 på et flaxlodd for mange år siden.

Ellers har jeg vunnet noen småting av og til, men den store gevinsten venter jeg på ennå :-)

Skrevet

Noen slosskamper.

Slåsskamper skulle det være. Slogs på svensk.

Gjest Vinneren
Skrevet

Slåsskamper skulle det være. Slogs på svensk.

Er du svensk?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har vunnet hjertet til min mann, for ca 8 år siden. Premien nyter jeg fortsatt!

Våre to sønner synes jeg er både super, best _og_ søt, og det varmer mer enn noe annet. Vi får håpe det vedvarer ;o) (Dattera er for liten til å uttale seg).

1000 kr gavekort på Skoringen, 500 kr gavekort på Møbelringen, fruktkurv, 25-600 kr i Lotto, vin og andre småtterier.

Skrevet

JO. Jeg vant alle premiene i skyteteltet på Ekeberg 17 mai. Ble bedt om å gå. Bare jeg fikk skutt inn børsa, så tok jeg bare 10-ere.

Skrevet

Er du svensk?

Nope. Men det plapres svensk her en lang stund. Noen nerder fra Malmø som har flytta hit. Av alle steder.

Gjest Vinneren
Skrevet

Nope. Men det plapres svensk her en lang stund. Noen nerder fra Malmø som har flytta hit. Av alle steder.

Ok

= )

Skrevet

Jeg vant et cruise, de kalte det kaffecruise. Det var en nedtur.

Skrevet

Jeg har 2 ganger vunnet hovedpremie i lotteri på tivoli, som barn. Det var stas det!

Så har jeg hatt 6 rette i lotto en gang, da følte jeg meg rik.

På diverse konkurranser på nett, har jeg vunnet 10 t-skjorter, dvder, cd, bok, genser, hårstæsj. Og ett gavekort på 500 på skoringen.

Det var det tror jeg.

Jo forresten, vant 500 på ett flakslodd en gang, da var jeg raka blakk, så den dagen ble det ikke makaroni til middag som planlagt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...