Gå til innhold

Har dere noen gang vunnet noe?

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• Mista nikket

2

• Sofline

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vant et cruise, de kalte det kaffecruise. Det var en nedtur.

Ah, var vi på samme fest?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har alltid vært sånn type som "aldri" vinner.

Så jeg har aldri vunnet på nettkonkurranser. Vinner nesten aldri på lodd tatt ellers heller.

Har klart å dra et par, tre 25.- på flakslodd og noen fire+ og et par femmere på lotto.

Der jeg jobber har vi vinlotteri hver fredag og jeg har faktisk dratt noen vinflasker der. To under samme trekning et par ganger til og med :)

Håper ungene har mer flaks enn meg, den ene vant en sånn megasjokolade på tivoli i sommer og den andre dro akkurat et gavekort på 300.- på Elkjøps kundeundersøkelsesmaskin.

Så det ser da bedre ut :)

Så er det faktisk noen som vinner på de der spørremaskinene til Elkjøp og liknende? Jeg svarer på dem i blant, men begynte å lure på om det bare var tull ;)

Skrevet

Så er det faktisk noen som vinner på de der spørremaskinene til Elkjøp og liknende? Jeg svarer på dem i blant, men begynte å lure på om det bare var tull ;)

Ja, jeg har faktisk svar omtrent hver eneste gang jeg også og har aldri vunnet noe der.

Sto i skranken og diskuterte det med ekspeditøren, jeg hadde akkurat svart, og da sa jeg hvor umulig jeg mente det var, og hun sa hun aldri hadde sett noen vinne.

Så lener jeg meg frem til avkommet mitt og sier at det vil synes i ruten om han vant og da sto det "gratulere" og en vinnerkode :D

Han hadde akkurat brukt 700.- kr av bursdagspengene sine så han var rimelig fornøyd kan du si ja.

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, jeg har faktisk svar omtrent hver eneste gang jeg også og har aldri vunnet noe der.

Sto i skranken og diskuterte det med ekspeditøren, jeg hadde akkurat svart, og da sa jeg hvor umulig jeg mente det var, og hun sa hun aldri hadde sett noen vinne.

Så lener jeg meg frem til avkommet mitt og sier at det vil synes i ruten om han vant og da sto det "gratulere" og en vinnerkode :D

Han hadde akkurat brukt 700.- kr av bursdagspengene sine så han var rimelig fornøyd kan du si ja.

Hihi, det var nok litt moro både for deg og ekspeditøren, at det skjedde akkurat når dere sto og snakket om det ;) Mest moro for gutten sin, selvsagt :)

Skrevet

Vinner litt på oddsen med jevne mellomrom, men taper også med jevne mellomrom.

Skrevet

Hihi, det var nok litt moro både for deg og ekspeditøren, at det skjedde akkurat når dere sto og snakket om det ;) Mest moro for gutten sin, selvsagt :)

Javisst, kjempemorro :)

Men like artig da det andre avkommet puttet en tier på tre tall, hjulet snurret og stoppet på et av hans tall på tivoli. Og han kunne velge seg hvem han ville av de diiiiiiigre sjokoladene som hang der.

Folka som snurret hjulet synes også det var skrekkelig morro, så det var nok ikke så ofte folk var heldige der heller.

Og det må jo bare sies at det avkommet som bar med seg den enorme søtbomba er familiens største godtegris, og simpelthen eeeeelsker sjokolade :D

Skrevet

Ah, var vi på samme fest?

Jeg trodde jeg skulle besøke kaffeplantasjer i Karibien, men så var det kaffen som måtte komme til meg.

Skrevet

Jeg vant et cruise, de kalte det kaffecruise. Det var en nedtur.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...