jubalong70 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg vant masse barnegrøt for en stund siden... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg vant et cruise, de kalte det kaffecruise. Det var en nedtur. Ah, var vi på samme fest? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg har alltid vært sånn type som "aldri" vinner. Så jeg har aldri vunnet på nettkonkurranser. Vinner nesten aldri på lodd tatt ellers heller. Har klart å dra et par, tre 25.- på flakslodd og noen fire+ og et par femmere på lotto. Der jeg jobber har vi vinlotteri hver fredag og jeg har faktisk dratt noen vinflasker der. To under samme trekning et par ganger til og med Håper ungene har mer flaks enn meg, den ene vant en sånn megasjokolade på tivoli i sommer og den andre dro akkurat et gavekort på 300.- på Elkjøps kundeundersøkelsesmaskin. Så det ser da bedre ut Så er det faktisk noen som vinner på de der spørremaskinene til Elkjøp og liknende? Jeg svarer på dem i blant, men begynte å lure på om det bare var tull 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Så er det faktisk noen som vinner på de der spørremaskinene til Elkjøp og liknende? Jeg svarer på dem i blant, men begynte å lure på om det bare var tull Ja, jeg har faktisk svar omtrent hver eneste gang jeg også og har aldri vunnet noe der. Sto i skranken og diskuterte det med ekspeditøren, jeg hadde akkurat svart, og da sa jeg hvor umulig jeg mente det var, og hun sa hun aldri hadde sett noen vinne. Så lener jeg meg frem til avkommet mitt og sier at det vil synes i ruten om han vant og da sto det "gratulere" og en vinnerkode Han hadde akkurat brukt 700.- kr av bursdagspengene sine så han var rimelig fornøyd kan du si ja. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ja, jeg har faktisk svar omtrent hver eneste gang jeg også og har aldri vunnet noe der. Sto i skranken og diskuterte det med ekspeditøren, jeg hadde akkurat svart, og da sa jeg hvor umulig jeg mente det var, og hun sa hun aldri hadde sett noen vinne. Så lener jeg meg frem til avkommet mitt og sier at det vil synes i ruten om han vant og da sto det "gratulere" og en vinnerkode Han hadde akkurat brukt 700.- kr av bursdagspengene sine så han var rimelig fornøyd kan du si ja. Hihi, det var nok litt moro både for deg og ekspeditøren, at det skjedde akkurat når dere sto og snakket om det Mest moro for gutten sin, selvsagt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vinner litt på oddsen med jevne mellomrom, men taper også med jevne mellomrom. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hihi, det var nok litt moro både for deg og ekspeditøren, at det skjedde akkurat når dere sto og snakket om det Mest moro for gutten sin, selvsagt Javisst, kjempemorro Men like artig da det andre avkommet puttet en tier på tre tall, hjulet snurret og stoppet på et av hans tall på tivoli. Og han kunne velge seg hvem han ville av de diiiiiiigre sjokoladene som hang der. Folka som snurret hjulet synes også det var skrekkelig morro, så det var nok ikke så ofte folk var heldige der heller. Og det må jo bare sies at det avkommet som bar med seg den enorme søtbomba er familiens største godtegris, og simpelthen eeeeelsker sjokolade 0 Siter
keinstein Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ah, var vi på samme fest? Jeg trodde jeg skulle besøke kaffeplantasjer i Karibien, men så var det kaffen som måtte komme til meg. 0 Siter
snø Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Vi vant en bil i en slagordkonkurranse :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg vant et cruise, de kalte det kaffecruise. Det var en nedtur. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.