Gå til innhold

Apropos det der med å spise kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama som synger hos Skavlis nå er så spiselig at jeg nesten sammenligner henne med sushi.

Det er ingen i verden som er nydeligere enn Sissel Kyrkjebø.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• nick

5

• Dorthe

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er så søt når du snakker om Sissel Kyrkjebø ;)

Jeg er alltid søt. Men jeg blir ekstra mo i knærne når jeg ser henne. :)

Hvis den dama der fortsetter sin aldringsprosess som til nå, kommer hun til å være en reim verden aldri har sett makan til innen hun er 50.

Skrevet

Gosh, nesten pinlig, men jeg tenkte faktisk på deg da tungen stakk frem! :P

Skrevet

Du er nesten menneskelig. Sangen hun sang er min favoritt!

Herlig jente, men obs hun er kristen...

Skrevet

Hvis den dama der fortsetter sin aldringsprosess som til nå, kommer hun til å være en reim verden aldri har sett makan til innen hun er 50.

Enig. Hun er kjempeflott!

Skrevet

Ok da, men du er litt ekstra søt når du er mo i knærne ;)

Og enig med deg, hun er nydelig :)

Skrevet

Men hun sang den eneste sangen jeg ikke liker. Den er grusom og jeg tenker på serien Mistrals datter. Fy og fy.

Hun som synger så mange nydelige sanger.

Gjest theoline
Skrevet

Ja enig, hun er skikkelig pen, og har masse utstråling!

Hun vil nok holde seg "fresh" i mange år ennå.

Kult er det også at hun skjermer om privatlivet sitt, det gjør henne nesten litt mystisk!

Hun er definitivt menneskelig, og har tålt 20 år i rampelyset med glans!

Hun har vel ikke gjort noen "brølere" hun vel?

Må tenke etter nå gitt....

Skrevet

Gosh, nesten pinlig, men jeg tenkte faktisk på deg da tungen stakk frem! :P

Du var ikke den eneste, jeg og tenkte på SDD :o)

Skrevet

Hva slags fisk smaker hun da tro? Smelter hun på tunga? Er hun mektig tro?

Skrevet

Ja, hun synger så fint at håret nesten reiser seg på hodet.

(Sitat Eli Hagen)

Skrevet

Kult er det også at hun skjermer om privatlivet sitt, det gjør henne nesten litt mystisk!

imponerede at hun har klart å skjerme privatlivet sitt i så stor grad som hun har gjort. De aller fleste kjendiser har latt seg lokke til å utbrodere livet sitt en eller annen gang. Har aldri sett en "hjemme hos- reportasje" hos Sissel Kyrkjebø. Selv da hun var gift med Eddie.

Gjest turistguide
Skrevet

Du er nesten menneskelig. Sangen hun sang er min favoritt!

Herlig jente, men obs hun er kristen...

Hvorfor obs på det?

Skrevet

"Hun har vel ikke gjort noen "brølere" hun vel?"

Det nærmeste hun kommer er vel å glemme hvordan den amerikanske nasjonalsangen var og endte opp med nynne sangen. Det var en brøler, men ikke av det største slaget. Og sikkert fort glemt.

Husker at jeg så et bilde av Sissel på forsiden av en avis med tittelen " Sissel fengslet!!" Jeg ble forferdet og lurte på hva denne prektige dama hadde gjort for å bli fengslet.

Men så viste deg seg lengre inn i avisen at hun fengslet tilhørerne. ikke at hun var fengslet. Lurer på om det var et triks fra avisens side for å lokke lesere.

Gjest theoline
Skrevet

"Hun har vel ikke gjort noen "brølere" hun vel?"

Det nærmeste hun kommer er vel å glemme hvordan den amerikanske nasjonalsangen var og endte opp med nynne sangen. Det var en brøler, men ikke av det største slaget. Og sikkert fort glemt.

Husker at jeg så et bilde av Sissel på forsiden av en avis med tittelen " Sissel fengslet!!" Jeg ble forferdet og lurte på hva denne prektige dama hadde gjort for å bli fengslet.

Men så viste deg seg lengre inn i avisen at hun fengslet tilhørerne. ikke at hun var fengslet. Lurer på om det var et triks fra avisens side for å lokke lesere.

Ja, det var noe med den Nasjonalsangen ja, stemmer det, men hun berget vel fordi hun nynner så vakkert, he he!

Mulig hun aldri har hatt noen grunn til å utbrodere privatlivet sitt, hun får jo sikkert all ønskelig PR for de musikalske prestasjoner hun gjør, trenger vel ikke mer.

Noen bretter jo ut Lykketrusa si i Se og Hør, for kanskje å høste litt popularitet da, det står det ikke _så_ stor respekt av da synes jeg, men mulig det fungerer, ikke vet jeg...

Skrevet

(Sitat Eli Hagen)

he he :) At hun ikke gjør noe med det håret?.

Skrevet

(Sitat Eli Hagen)

heh, nesten........?

Skrevet

Men hun sang den eneste sangen jeg ikke liker. Den er grusom og jeg tenker på serien Mistrals datter. Fy og fy.

Hun som synger så mange nydelige sanger.

Enig.

En så vannvittig stemme og så mange nydelige sanger, og så synger hun den der.

Det var derfor jeg skrudde av og skrev innlegget. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...