Gå til innhold

Apropos det der med å spise kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du var ikke den eneste, jeg og tenkte på SDD :o)

Har jeg skrevet om min fascinasjon for Sissel før?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• nick

5

• Dorthe

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

he he :) At hun ikke gjør noe med det håret?.

Vil heller si: At hun ikke lar være å gjøre noe.

Skrevet

Ja, hun synger så fint at håret nesten reiser seg på hodet.

(Sitat Eli Hagen)

Det var jo en glimrende kommentar da. Jeg tenkte "Så det var det da håret hennes reiste seg" Hehe..

Skrevet

Fordi han ikke liker kristne mennesker...

For noe tøv.

Skrevet

Jeg er alltid søt. Men jeg blir ekstra mo i knærne når jeg ser henne. :)

Hvis den dama der fortsetter sin aldringsprosess som til nå, kommer hun til å være en reim verden aldri har sett makan til innen hun er 50.

du får alltid ordlagt deg så elegant :-)

ei reim??

Skrevet

Har jeg skrevet om min fascinasjon for Sissel før?

Hihi, den vet hele dol om, du har ingen hemmeligheter her vet du :o)

Skrevet

Hihi, den vet hele dol om, du har ingen hemmeligheter her vet du :o)

Det var da som faen. ;)

Skrevet

du får alltid ordlagt deg så elegant :-)

ei reim??

Ja, det er slæng for bæib, snelle og andre positivt ladede ord vi dannede bruker om dere kvinnfolka vi liker. :)

Skrevet

For meg har hun like stor sexappeal som et A4 ark med fluelort på.

Vi pleier ellers å ha ganske lik smak, men Sissel????

Skrevet

Ja enig, hun er skikkelig pen, og har masse utstråling!

Hun vil nok holde seg "fresh" i mange år ennå.

Kult er det også at hun skjermer om privatlivet sitt, det gjør henne nesten litt mystisk!

Hun er definitivt menneskelig, og har tålt 20 år i rampelyset med glans!

Hun har vel ikke gjort noen "brølere" hun vel?

Må tenke etter nå gitt....

Skoller?

Skrevet

For meg har hun like stor sexappeal som et A4 ark med fluelort på.

Vi pleier ellers å ha ganske lik smak, men Sissel????

Ja, hun er helt fantastisk. Hele dama oser av sjarm.

Men det er helt korrekt at hun viker en smule fra damene jeg vanligvis faller for.

Skrevet

Ja, hun er helt fantastisk. Hele dama oser av sjarm.

Men det er helt korrekt at hun viker en smule fra damene jeg vanligvis faller for.

Jeg har ikke sett dama på noen år, er dette bildet representativt for hvordan hun ser ut nå?

http://www.sissel.net/

Skrevet

Jeg har ikke sett dama på noen år, er dette bildet representativt for hvordan hun ser ut nå?

http://www.sissel.net/

Jepp. Det er det.

Den dama blir penere og penere for hvert eneste år. Hun var ikke rare greia da hun var 20.

Skrevet

Jepp. Det er det.

Den dama blir penere og penere for hvert eneste år. Hun var ikke rare greia da hun var 20.

OK, da er hun oppgradert til A4 ark UTEN fluelort.

Ei anna ei jeg klør meg i hodet over nå om dagen er Nelly Furtado. Hun startet også som et uskyldig mehe, men så fikk hun for mye penger å spise for. Det dukket opp noen videoer der hun var småfeit og sluggete.

Men nå har hun trent. Til tross for en viss J-LO likhet på bakstussen så er hun hot.

Maneater! Tror jeg.

Utrolig hva noen runder på helsestudio kan gjøre med ei sånn ei.

Skrevet

OK, da er hun oppgradert til A4 ark UTEN fluelort.

Ei anna ei jeg klør meg i hodet over nå om dagen er Nelly Furtado. Hun startet også som et uskyldig mehe, men så fikk hun for mye penger å spise for. Det dukket opp noen videoer der hun var småfeit og sluggete.

Men nå har hun trent. Til tross for en viss J-LO likhet på bakstussen så er hun hot.

Maneater! Tror jeg.

Utrolig hva noen runder på helsestudio kan gjøre med ei sånn ei.

Hun har jeg ikke hørt om, men gjorde et søk nå.

Jupp, ikke noe å si på den kroppen der.

Helsestudio funker, ja!

Skrevet

Hun har jeg ikke hørt om, men gjorde et søk nå.

Jupp, ikke noe å si på den kroppen der.

Helsestudio funker, ja!

Har ikke hørt om? Ser du ikke på MTV?

Nå leste jeg litt om henne, det var ikke mat som var problemet, hun fikk en unge rett før det andre albumet. Det kan visst hende selv den beste.

Mødre som ser ut som hun gjør nå, det liker jeg! Man må altså ikke se ut som ei råtten pære etter å ha født!

Spread the word!

Skrevet

Har ikke hørt om? Ser du ikke på MTV?

Nå leste jeg litt om henne, det var ikke mat som var problemet, hun fikk en unge rett før det andre albumet. Det kan visst hende selv den beste.

Mødre som ser ut som hun gjør nå, det liker jeg! Man må altså ikke se ut som ei råtten pære etter å ha født!

Spread the word!

Nope. MTV er søppel.

Men du har helt rett i at snertne mødre er ufattelig sexy. Det har muligens å gjøre med at jeg ikke er tjue lenger. Jeg imponeres langt mer av en lekker førtiåring enn en lekker tjueåring.

Skrevet

Ja, det er slæng for bæib, snelle og andre positivt ladede ord vi dannede bruker om dere kvinnfolka vi liker. :)

Kvalitet over mannen min da, har sier alltid "du er ei skikkelig xexy rem/reim" ;)

Skrevet

Kvalitet over mannen min da, har sier alltid "du er ei skikkelig xexy rem/reim" ;)

Du får suge det til deg som det komplimentet det er. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...