ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Du var ikke den eneste, jeg og tenkte på SDD ) Har jeg skrevet om min fascinasjon for Sissel før? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 he he At hun ikke gjør noe med det håret?. Vil heller si: At hun ikke lar være å gjøre noe. 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hvorfor obs på det? Fordi han ikke liker kristne mennesker... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ja, hun synger så fint at håret nesten reiser seg på hodet. (Sitat Eli Hagen) Det var jo en glimrende kommentar da. Jeg tenkte "Så det var det da håret hennes reiste seg" Hehe.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Fordi han ikke liker kristne mennesker... For noe tøv. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg er alltid søt. Men jeg blir ekstra mo i knærne når jeg ser henne. Hvis den dama der fortsetter sin aldringsprosess som til nå, kommer hun til å være en reim verden aldri har sett makan til innen hun er 50. du får alltid ordlagt deg så elegant :-) ei reim?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har jeg skrevet om min fascinasjon for Sissel før? Hihi, den vet hele dol om, du har ingen hemmeligheter her vet du ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Hihi, den vet hele dol om, du har ingen hemmeligheter her vet du ) Det var da som faen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 du får alltid ordlagt deg så elegant :-) ei reim?? Ja, det er slæng for bæib, snelle og andre positivt ladede ord vi dannede bruker om dere kvinnfolka vi liker. 0 Siter
nick Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 For meg har hun like stor sexappeal som et A4 ark med fluelort på. Vi pleier ellers å ha ganske lik smak, men Sissel???? 0 Siter
nick Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ja enig, hun er skikkelig pen, og har masse utstråling! Hun vil nok holde seg "fresh" i mange år ennå. Kult er det også at hun skjermer om privatlivet sitt, det gjør henne nesten litt mystisk! Hun er definitivt menneskelig, og har tålt 20 år i rampelyset med glans! Hun har vel ikke gjort noen "brølere" hun vel? Må tenke etter nå gitt.... Skoller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 For meg har hun like stor sexappeal som et A4 ark med fluelort på. Vi pleier ellers å ha ganske lik smak, men Sissel???? Ja, hun er helt fantastisk. Hele dama oser av sjarm. Men det er helt korrekt at hun viker en smule fra damene jeg vanligvis faller for. 0 Siter
nick Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ja, hun er helt fantastisk. Hele dama oser av sjarm. Men det er helt korrekt at hun viker en smule fra damene jeg vanligvis faller for. Jeg har ikke sett dama på noen år, er dette bildet representativt for hvordan hun ser ut nå? http://www.sissel.net/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Jeg har ikke sett dama på noen år, er dette bildet representativt for hvordan hun ser ut nå? http://www.sissel.net/ Jepp. Det er det. Den dama blir penere og penere for hvert eneste år. Hun var ikke rare greia da hun var 20. 0 Siter
nick Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jepp. Det er det. Den dama blir penere og penere for hvert eneste år. Hun var ikke rare greia da hun var 20. OK, da er hun oppgradert til A4 ark UTEN fluelort. Ei anna ei jeg klør meg i hodet over nå om dagen er Nelly Furtado. Hun startet også som et uskyldig mehe, men så fikk hun for mye penger å spise for. Det dukket opp noen videoer der hun var småfeit og sluggete. Men nå har hun trent. Til tross for en viss J-LO likhet på bakstussen så er hun hot. Maneater! Tror jeg. Utrolig hva noen runder på helsestudio kan gjøre med ei sånn ei. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 OK, da er hun oppgradert til A4 ark UTEN fluelort. Ei anna ei jeg klør meg i hodet over nå om dagen er Nelly Furtado. Hun startet også som et uskyldig mehe, men så fikk hun for mye penger å spise for. Det dukket opp noen videoer der hun var småfeit og sluggete. Men nå har hun trent. Til tross for en viss J-LO likhet på bakstussen så er hun hot. Maneater! Tror jeg. Utrolig hva noen runder på helsestudio kan gjøre med ei sånn ei. Hun har jeg ikke hørt om, men gjorde et søk nå. Jupp, ikke noe å si på den kroppen der. Helsestudio funker, ja! 0 Siter
nick Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hun har jeg ikke hørt om, men gjorde et søk nå. Jupp, ikke noe å si på den kroppen der. Helsestudio funker, ja! Har ikke hørt om? Ser du ikke på MTV? Nå leste jeg litt om henne, det var ikke mat som var problemet, hun fikk en unge rett før det andre albumet. Det kan visst hende selv den beste. Mødre som ser ut som hun gjør nå, det liker jeg! Man må altså ikke se ut som ei råtten pære etter å ha født! Spread the word! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Har ikke hørt om? Ser du ikke på MTV? Nå leste jeg litt om henne, det var ikke mat som var problemet, hun fikk en unge rett før det andre albumet. Det kan visst hende selv den beste. Mødre som ser ut som hun gjør nå, det liker jeg! Man må altså ikke se ut som ei råtten pære etter å ha født! Spread the word! Nope. MTV er søppel. Men du har helt rett i at snertne mødre er ufattelig sexy. Det har muligens å gjøre med at jeg ikke er tjue lenger. Jeg imponeres langt mer av en lekker førtiåring enn en lekker tjueåring. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ja, det er slæng for bæib, snelle og andre positivt ladede ord vi dannede bruker om dere kvinnfolka vi liker. Kvalitet over mannen min da, har sier alltid "du er ei skikkelig xexy rem/reim" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Kvalitet over mannen min da, har sier alltid "du er ei skikkelig xexy rem/reim" Du får suge det til deg som det komplimentet det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.