Gjest Pontiac Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Du får suge det til deg som det komplimentet det er. Det gjør jeg vet du Svært raus med komplimentene den fyren (men så er jeg en av disse modne førtiåringene også da Mange artige ord forresten, her i huset er i øksna titt og ofte også vi da, hørt det ordet før da? *ler* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Det gjør jeg vet du Svært raus med komplimentene den fyren (men så er jeg en av disse modne førtiåringene også da Mange artige ord forresten, her i huset er i øksna titt og ofte også vi da, hørt det ordet før da? *ler* Øksna? Nei. Det sier meg ikke stort. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Øksna? Nei. Det sier meg ikke stort. *ler* I samme "sjangerspråket" som rem/reim, det betyr "kåt" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 *ler* I samme "sjangerspråket" som rem/reim, det betyr "kåt" Da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Ja, det er slæng for bæib, snelle og andre positivt ladede ord vi dannede bruker om dere kvinnfolka vi liker. litt søtt egentlig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 litt søtt egentlig Legg merke til at jeg skrev _dere_. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.