Gå til innhold

Rødvin til biff

Anbefalte innlegg

Gjest Date i kveld
Skrevet

Forslag?

Drikker ikke mye rødvin til vanlig, men har invitert besøk, og vil gjerne diske opp litt bedre enn cola da. Når jeg drikker rødvin så drikker jeg california red eller portada. Men det passer kanskje ikke til biff?

Takknemlig for forslag. :)

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke hva som passer til ulike retter, men jeg drakk en rødvin som heter Casillero Del Diablo her forleden. Den er fra Chile.

Fantastisk god vin!

Skrevet

Aner ikke hva som passer til ulike retter, men jeg drakk en rødvin som heter Casillero Del Diablo her forleden. Den er fra Chile.

Fantastisk god vin!

Å, den er god ja:)

Skrevet

En litt kraftig vin er å anbefale til biff.

"........................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fantastisk god vin!

Den er god, ja. Har vært min yndlingsvin et tiår snart.

Gjest Date i kveld
Skrevet

Fantastisk god vin!

Takk for forslag!

Annonse

Skrevet

Jeg er veldig glad i vin fra Rioja, og biffen i går ble fortært sammen med Faustino VII. Det er en litt fyldig vin med mye smak.

Skal vi flotte oss litt ekstra bruker vi Fautino I Grand Reserva, litt dyrere, tror den ligger rundt 170 kroner, så den koster jo likevel ikke skjorta.

Var nylig og Spania og falt da også for Santana Tempranillo, denne er bestillingsvare på det lokale polet mitt, men kanskje du er heldigere. Den var nydelig til biffmiddag.

Skrevet

Den er god, ja. Har vært min yndlingsvin et tiår snart.

Ser at den flaska jeg har her nå er fra 2005. Den jeg kjøpte i taxfree-en var fra 2004. Men forskjellen er vel ikke enorm.

Utrolig god var den i hvert fall.

For øvrig har jeg lagt merke til at vin ikke er noe billigere i Norge enn på Gardermoen. Husker jeg betalte rundt hundringsen på flyplassen, og den koster det samme i Norge.

Det samme gjelder den andre flaska jeg kjøpte.

Skrevet

For et spørsmål... Hvis du er kvinne og vil gjøre et godt inntrykk serverer du selvfølgelig øll til biff! Og er du mann serverer du selvfølgelig øll uansett. Damer liker menn som gir faen i hva de synes. Fortrinnsvis Carlsberg. Men ikke Ringnes. Æsj.

Gjest Date i kveld
Skrevet

For et spørsmål... Hvis du er kvinne og vil gjøre et godt inntrykk serverer du selvfølgelig øll til biff! Og er du mann serverer du selvfølgelig øll uansett. Damer liker menn som gir faen i hva de synes. Fortrinnsvis Carlsberg. Men ikke Ringnes. Æsj.

Ikke øl til biffen hjemme hos meg nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...