Gå til innhold

Homeopatmedisin og alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest snulletutten
Skrevet

Homeopatica eller andre: Jeg vet en ikke skal kombinere koffein og homeopatmedisin, men hva med vin?

lalala1365380457
Skrevet

spørs hvilken type homeopatmedisin du tar fikk jeg opplyst sist jeg var hos homeopaten. Men har du fått beskjed om å holde deg unna kaffe så gjelder det alle oppkvikkende stoffer (kaffe,cola, muligens menthol? og en del andre stoffer)..men nå er vel alkohol et sløvende stoff..så jeg vet faktisk ikke helt..mye hjelp i meg ja ;p

Skrevet

Ehhhh....

Det fins ikke noe dokumentasjon på at det spiller noen rolle. Ikke det motsatte heller.

Gjest Da går det vel bra
Skrevet

Er ikke dette bare sukkerkuler????

Gjest snulletutten
Skrevet

Er ikke dette bare sukkerkuler????

Nei, etter min erfaring er det ikke bare sukkerkuler. Og nå er jeg blitt frisk av urinveisinfeksjon vha disse pillene. Godt å slippe antibiotika!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...