Gjest snulletutten Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Homeopatica eller andre: Jeg vet en ikke skal kombinere koffein og homeopatmedisin, men hva med vin? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 spørs hvilken type homeopatmedisin du tar fikk jeg opplyst sist jeg var hos homeopaten. Men har du fått beskjed om å holde deg unna kaffe så gjelder det alle oppkvikkende stoffer (kaffe,cola, muligens menthol? og en del andre stoffer)..men nå er vel alkohol et sløvende stoff..så jeg vet faktisk ikke helt..mye hjelp i meg ja ;p 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Ehhhh.... Det fins ikke noe dokumentasjon på at det spiller noen rolle. Ikke det motsatte heller. 0 Siter
Gjest Da går det vel bra Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Er ikke dette bare sukkerkuler???? 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Er ikke dette bare sukkerkuler???? Nei, etter min erfaring er det ikke bare sukkerkuler. Og nå er jeg blitt frisk av urinveisinfeksjon vha disse pillene. Godt å slippe antibiotika! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.