Gå til innhold

ikveld er kvelden....

Anbefalte innlegg

Gjest kengoroo
Skrevet

Ok, hjelp! I kveld skal jeg på "date" (om du kan kalle det for det) med en mann jeg har vært forelska i i ca ett år. Jeg er sjenert på kjærlighetsfronten, og har ikke turt å vise mine følelser noe særlig. Jeg har hatt en følelse av at han titter litt på meg også av og til. Nå skal vi på date, og i kveld er kvelden!! Jeg inviterte han med på en forestilling, for jeg hadde noen gratisbilletter. Om det er pga forestillingen eller pga meg, aner jeg ikke. Jeg vet ikke om hva han tenker og føler. Men han misliker meg ihvertfall ikke går jeg utifra, siden han ville være med. Jeg er så nervøs! Jeg har tenkt på og drømt om denne gutten så lenge, og nå skjer det liksom... Jeg kommer ikke til å klare å få frem et ord! Jeg er vanligvis ganske pratsom , men når han er tilstede stokker ordene mine i munnen. Jeg føler liksom at det er mitt ansvaqr at han skal ha det kjekt i kveld, så jeg føler presset ja... Et problem er at jeg blir veldig stiv når jeg er med han. Jeg klarer ikke å slappe av, være meg selv, leke og le. Jeg føler at jeg må underholde han og gi et godt inntrykk. Jeg vet at jeg bare må være meg selv og alt det der, men det er ikke så lett når du endelig får en mulighet å bli kjent med en du har tenkt på i 1 år. Jeg vet ikke helt hva jeg vil oppnå med å skrive her... Trenger kanskje noen tips og noen beroligende ord fra noen utenforstående...

Gjest snulletutten
Skrevet

Vanskelig, men prøv å være rolig. Han er sikkert like nervøs som deg!!

Skrevet

Prøv å la være å tenke fremover og ikke tenk på annet enn at dere skal ha en hyggelig kveld. Flørt med ord og blikk, men ikke legg ut om følelsene dine.

Nesten litt misunnelig når det gjelder pirringen, lenge siden jeg har datet :o).

Lykke til!

Gjest lykke til
Skrevet

Husk at han har like stor "ansvar" for å holde praten i gang som det du har.

Og gjerne er det slik at en er ekstra nervøs på forhånd, men når en er der på daten så forsvinner litt nervøsiteten. Tenk ut litt på forhånd hva du kan prate om om det blir noen stillere stunder.

Dette går nok bra! Så flott at du turte å invitere han ut. Jeg garanterer at han ikke hadde blitt med ut bare for å se en "gratis forestilling". Hadde han ikke likt deg hadde han IKKE blitt med.

Skrevet

Hehe. Vanskelig:-) Skjønner deg godt. Men... Min erfaring er at det går seg til i løpet av ti minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...