Gå til innhold

God ytterjakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg ytterjakke til jul fra sambo.

Men han er ikke så glad og plukke ut til meg, og når det er en slik ting, er det jo ganske viktig at jeg liker den ;o)

Men, har dere noen merker og anbefale?

Den skal være vindtett, og tåle litt vann. Litt slik innsvinget modell.

Den må være lett og gå med.

Jeg har ikke kjøpt slik jakke på mange mange år, bare kåper.

Har jo veldig lyst på Bergans da, men jakke til 3 tusen er litt mye...

Andre merker som er bra?

Skrevet

Jeg har bergans jakken, og ja den koster litt over 3000kr men det er en ekstremt tidløs jakke som du kan ha i maaaange år fremover. Jeg er ihvertfal strålende fornøyd. Jeg kjøpte dynamic modellen i helt svart og den sitter veldig fint:)

Skrevet

Jeg er mye ute og har både jakker fra Arcteryx, Bergans, Norrøna og Stormberg. Av de billigere, liker jeg veldig godt den ene av de jeg har fra Stormberg. Den er veldig lett og passer godt i all slags vær (ikke i 20 minus, men). Jeg har den i sort, men ser den finnes i flere farger.

http://tinyurl.com/ymdbvq

Skrevet

Jeg har bergans jakken, og ja den koster litt over 3000kr men det er en ekstremt tidløs jakke som du kan ha i maaaange år fremover. Jeg er ihvertfal strålende fornøyd. Jeg kjøpte dynamic modellen i helt svart og den sitter veldig fint:)

Planen er jo og ha den i mange år, og svart går jo til alt.

Og jeg har veldig lyst på Bergans, har fleecejakken og den er utrolig god.

Takk for tips. Jeg får stelle ekstra pent med han frem til jul, så vanker det kanskje en slik jakke på meg ;o)

Skrevet

Jeg er mye ute og har både jakker fra Arcteryx, Bergans, Norrøna og Stormberg. Av de billigere, liker jeg veldig godt den ene av de jeg har fra Stormberg. Den er veldig lett og passer godt i all slags vær (ikke i 20 minus, men). Jeg har den i sort, men ser den finnes i flere farger.

http://tinyurl.com/ymdbvq

Takk for link og tips :o)

Skrevet

På Byggmakker i går hadde de sånne Soft Shell jakker fra Helly Hansen til kr 598,-, de så fine ut!

Skrevet

På Byggmakker i går hadde de sånne Soft Shell jakker fra Helly Hansen til kr 598,-, de så fine ut!

Oj, det var jo en fin fin pris!

Er ikke sikker på om vi har byggmakker i nærheten, det må jeg finne ut av. Takk for tips.

Gjest Flystripa
Skrevet

Bergans sine jakker er fine. Det er flere 100-lapper å spare på å kjøpe på Obs!Sport, istedet for på Intersport/G-Sport etc.

Jeg synes Rauland og Dynamic er knalltøffe. På www.bergans.no kan du se alle modellene i alle farger.

Peak har mye fint. Men dyrt.

Arc'teryx er er "in"-merke. Mye bra.

Patagonia har mye fint.

sjekk www.oslosportslager.no, www.sportsnett.no

Skrevet

Bergans sine jakker er fine. Det er flere 100-lapper å spare på å kjøpe på Obs!Sport, istedet for på Intersport/G-Sport etc.

Jeg synes Rauland og Dynamic er knalltøffe. På www.bergans.no kan du se alle modellene i alle farger.

Peak har mye fint. Men dyrt.

Arc'teryx er er "in"-merke. Mye bra.

Patagonia har mye fint.

sjekk www.oslosportslager.no, www.sportsnett.no

Takk for både tips og linker!

Vet ikke om jeg kommer meg på Obs, har ikke slikt på bondelandet her jeg bor :o) Men skal på bytur, men ikke helt bestemt hva og hvor vi skal handle enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...