Gå til innhold

En ting jeg alltid har lurt på i forhold til realityserier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks i Brat Camp hvor ungdommene befinner seg i ødemarka. Går det kameramenn og filmer og intervjuer ungdommene.? Eller har deltakerne og lederne på seg kamera så alt blir filmet?.

I realityserien farmen hvor deltakerne skulle leve isolert, hvordan ble de filmet?. Lusket det noen kameramenn rundt og filmet dem inne og ute?. Eller?

kan noen forklare meg dette. Er så plagsomt å ikke forstå hvordan de gjør det

Skrevet

For meg ser det ut som de blir filmet av et team ja. Bildene er for profesjonelle til at de har tatt dem selv (tror jeg da). Og det er jo en del situasjoner som er filmet fra avstand. Tror ikke deltagerne løper bort for å sette opp kameraet akkurat...

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Det følger selvsagt både kameramenn, lysmenn og lydmenn med på alle innspillinger.

Gjest tv er fake
Skrevet

Alt er nøye regissert.

Skal feks en diskusjon filmes blir de aktuelle deltakerne plassert sammen og bedt om å sette i gang å diskutere.

Eller bedt om å baktale andre

;o)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det foregår i andre serier, men jeg vet at i Farmen og Robinson var det kamerafolk som filmet dem, men jeg vet ikke om de var der hele tiden. I Farmen vet jeg også at deltakerne måtte gjøre noen ting flere ganger for at de skulle få filmet noen hendelser, a la "begynn forfra, vi fikk ikke skrudd på kamera tidsnok".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...