Gjest Aviaana Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Feks i Brat Camp hvor ungdommene befinner seg i ødemarka. Går det kameramenn og filmer og intervjuer ungdommene.? Eller har deltakerne og lederne på seg kamera så alt blir filmet?. I realityserien farmen hvor deltakerne skulle leve isolert, hvordan ble de filmet?. Lusket det noen kameramenn rundt og filmet dem inne og ute?. Eller? kan noen forklare meg dette. Er så plagsomt å ikke forstå hvordan de gjør det 0 Siter
smurf78 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 For meg ser det ut som de blir filmet av et team ja. Bildene er for profesjonelle til at de har tatt dem selv (tror jeg da). Og det er jo en del situasjoner som er filmet fra avstand. Tror ikke deltagerne løper bort for å sette opp kameraet akkurat... 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det følger selvsagt både kameramenn, lysmenn og lydmenn med på alle innspillinger. 0 Siter
Gjest tv er fake Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Alt er nøye regissert. Skal feks en diskusjon filmes blir de aktuelle deltakerne plassert sammen og bedt om å sette i gang å diskutere. Eller bedt om å baktale andre ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg vet ikke hvordan det foregår i andre serier, men jeg vet at i Farmen og Robinson var det kamerafolk som filmet dem, men jeg vet ikke om de var der hele tiden. I Farmen vet jeg også at deltakerne måtte gjøre noen ting flere ganger for at de skulle få filmet noen hendelser, a la "begynn forfra, vi fikk ikke skrudd på kamera tidsnok". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.