Gjest snulletutten Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hei, er det noen her som har tips om hvor i hele vide verden jeg kan få tak i brilleinnfatning fra 50-60-tallet? Loppis, kanskje, men...?? 0 Siter
fresja Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har du noen gamle du kan spørre? Enkelte gamle mennesker har mye rart gammelt liggende, også briller de ikke bruker lenger, eller som avdøde slektninger har brukt. 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har du noen gamle du kan spørre? Enkelte gamle mennesker har mye rart gammelt liggende, også briller de ikke bruker lenger, eller som avdøde slektninger har brukt. Det er en god ide. Kjenner ikke så mange gamle, men skal følge den tråden videre. Takk! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Optikere har da innfatninger som jeg har sett på min bestefar? Men du hadde håpet at det ikke skulle koste noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.