Gå til innhold

FU:Hva er planene deres idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det bare daffing foran pc og tv. Skulle egentlig ut på kino, men ble ikke noe av allikevel.

Dere da? Skal dere noe spennende?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Daffe foran pc fram til jeg skal på jobb i natt.

Skrevet

Hjemme alene! Det begynner å bli gammelt. Mulig jeg skal sende en sms til noen venner, kanskje de vil ha meg på besøk.

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært på Stand up med Dagfinn Lyngbø om ca 15 minutter, men barnevakten meldte avbud for en time siden.. Så det blir film ikveld i stedet.

Skrevet

Jeg har tatt meg friiiiiii i helga. Har vaska og rydda litt. Skal hive på en vaske med klær også å bake noen brød og ta en dusj. Er alene, og skal kose meg med hjemmelaget pizza og en film, og kanskje spille i natt! Deilig.

Skrevet

Jeg har tatt meg friiiiiii i helga. Har vaska og rydda litt. Skal hive på en vaske med klær også å bake noen brød og ta en dusj. Er alene, og skal kose meg med hjemmelaget pizza og en film, og kanskje spille i natt! Deilig.

Hva skal du spille? :)

Skrevet

Jeg skal bare ta det med ro.

Orker knapt og bevege meg etter jeg spiste alt for mye biff, med godt tilbehør *mett*

Har en film liggendes som jeg kanskje setter på, og så blir det jo litt doling såklart.

Skrevet

Hva skal du spille? :)

Om jeg får lagt til den siste patchen så blir det mest sannsynligvis noen runder Battlefield2. Er gira på å ta noen fler skilter.

Men nå viser det seg at det har skjedd et eller annet under installasjonen til spillet, så ingen utenom spillet selv greier å lokalisere det. Ikke får jeg lagt inn patch og ikke får jeg sletta det..:( Så får jeg ikke til blir det bok og mer tv i natt!

Skrevet

Om jeg får lagt til den siste patchen så blir det mest sannsynligvis noen runder Battlefield2. Er gira på å ta noen fler skilter.

Men nå viser det seg at det har skjedd et eller annet under installasjonen til spillet, så ingen utenom spillet selv greier å lokalisere det. Ikke får jeg lagt inn patch og ikke får jeg sletta det..:( Så får jeg ikke til blir det bok og mer tv i natt!

OK :) Selv spiller jeg FF12 for tiden :)

Skrevet

Jeg har vært på jobb, kjørt unger hit og dit og NÅ vil jeg være hjemme i sofaen å kose meg. Har rigget meg med pc ved sofabordet i dag (gubben skulle sett meg).Så nå er det tv og pc ja. Bare meg om min eldste hjemme, og det er sååå fredelig. Gleder meg til å få hjem alle i morgen selvfølgelig, men det gjelder å nyte enkelte øyeblikk ;)

Skrevet

Har vært på jazzdansoppvisning i hele dag - så omsider er jeg hjemme og har trukket opp en flaske vin :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha fri, første frilørdag på fem uker, men jaggu så ringte det en jævel og var syk. Så nå sitter jeg og furter litt på jobb og gidder ikke å gjøre en damn shit:P

Skrevet

OK :) Selv spiller jeg FF12 for tiden :)

Så gøy! Tør ikke utvide spillhorisonten min så voldsomt, for jeg blir så fort hekta! :P Har ikke tid å bli hekta for da sitter jeg der da og spiller og spiller! :D

Gjest catiki21
Skrevet

Så gøy! Tør ikke utvide spillhorisonten min så voldsomt, for jeg blir så fort hekta! :P Har ikke tid å bli hekta for da sitter jeg der da og spiller og spiller! :D

Er student så her har det gått i å skrive en oppgave i Historie. Fortsetter i morgen, da blir jeg ferdig også:-), nå tar vi natta her siden jeg går på antibiotika og blir helt borte av den. god natt!!!

Skrevet

Jeg skulle egentlig vært på Stand up med Dagfinn Lyngbø om ca 15 minutter, men barnevakten meldte avbud for en time siden.. Så det blir film ikveld i stedet.

Så surt, da! :-(

Skrevet

Jeg slapper av i heimen. Den yngste er på overnatting hos en venninne, så det er ganske rolig her. Drikker rødvin, og skal snart se en film.

Skrevet

Nyter hjemmekvelden, som vanlig stort sett lørdag kveld.

Slapper av i sofakroken med reker og hvitvin i kveld. Kaffe og god kake til dessert. Titter litt på TV og bare tar det helt rolig, sånn liker jeg det. Hender jeg strikker noen omganger også, men i kveld får strikketøyet hvile faktisk.

Skrevet

Jeg er der at kommer noen med noe spennende, så griper jeg etter min pistol.

Jeg skal se "Heartbeat" og drikke en bøtte rødvin med gubben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...