Velouria Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Så surt, da! :-( Ja, ganske kjipt. Vi bor langt unna familien så det er ikke gjort i en fei å få barnevakt heller. Vi har tre stykker som vi kan spørre og alle har jo selvsagt planer på en lørdag noe annet kan man jo ikke vente. Men barna har kost seg med en venninne på besøk i stedet og jeg har sitti å surfet, så da ble det ikke så værst allikevel. Rødvin smaker godt hjemme foran Pc'n også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Nei, nada, zipp! Sitter her og doler, har sett noen episoder av Carnivale (som er bra..pokker så fengende!)... Type helslapp lørdag. Men i morgen er det på med penklærne og leppestiften, for da skal jeg og vennina mi på byen. Søndag er mye hyggeligere å gå ut på nemlig! Lørdag er "amateurnight, pakkfullt og alle de hyggelige stedene er fulle av sop..;-P 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Unnskyld meg, men hver gang jeg ser svar på dette innlegget poppe opp på 100 siste tror jeg det står "Hva er plagene deres i dag". *gnir meg i øynene* He he, litt av en FU tenker jeg da. Nei, nå må jeg se ferdig peter sellers. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Unnskyld meg, men hver gang jeg ser svar på dette innlegget poppe opp på 100 siste tror jeg det står "Hva er plagene deres i dag". *gnir meg i øynene* He he, litt av en FU tenker jeg da. Nei, nå må jeg se ferdig peter sellers. Vel vel. Peter Sellers - ikke så munter film akkurat. Men når man har startet så må man jo fullføre. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Igår feiret jeg bursdagsselskap (bursdagen er på tirsdag, så vet dere det;)) og idag er jeg veldig veldig sliten. Skal snart ned på burger king og få meg mat (medesin mot fyllesyke) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Vel vel. Peter Sellers - ikke så munter film akkurat. Men når man har startet så må man jo fullføre. Jeg så litt på den filmen i natt, jeg også. Hadde han seriøse psykiske problemer han Sellers eller? Det eneste jeg vet om ham fra før er at han spilte Closeau, synes filmen var interessant. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg så litt på den filmen i natt, jeg også. Hadde han seriøse psykiske problemer han Sellers eller? Det eneste jeg vet om ham fra før er at han spilte Closeau, synes filmen var interessant. Huff ja, han var nok ikke helt i vater.... Egentlig ganske trist film. Men han har jo gjort mye bra kunstnerisk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Huff ja, han var nok ikke helt i vater.... Egentlig ganske trist film. Men han har jo gjort mye bra kunstnerisk. Ja, det var litt trist ja. Særlig da han ikke ville komme da moren lå for døden. Måtte ha noen psykiske problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.