Gå til innhold

FU:Hva er planene deres idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så surt, da! :-(

Ja, ganske kjipt. Vi bor langt unna familien så det er ikke gjort i en fei å få barnevakt heller. Vi har tre stykker som vi kan spørre og alle har jo selvsagt planer på en lørdag noe annet kan man jo ikke vente. Men barna har kost seg med en venninne på besøk i stedet og jeg har sitti å surfet, så da ble det ikke så værst allikevel. Rødvin smaker godt hjemme foran Pc'n også. :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, nada, zipp! Sitter her og doler, har sett noen episoder av Carnivale (som er bra..pokker så fengende!)...

Type helslapp lørdag. Men i morgen er det på med penklærne og leppestiften, for da skal jeg og vennina mi på byen. Søndag er mye hyggeligere å gå ut på nemlig! Lørdag er "amateurnight, pakkfullt og alle de hyggelige stedene er fulle av sop..;-P

Skrevet

Unnskyld meg, men hver gang jeg ser svar på dette innlegget poppe opp på 100 siste tror jeg det står "Hva er plagene deres i dag". *gnir meg i øynene*

He he, litt av en FU tenker jeg da. Nei, nå må jeg se ferdig peter sellers.

Skrevet

Unnskyld meg, men hver gang jeg ser svar på dette innlegget poppe opp på 100 siste tror jeg det står "Hva er plagene deres i dag". *gnir meg i øynene*

He he, litt av en FU tenker jeg da. Nei, nå må jeg se ferdig peter sellers.

Vel vel. Peter Sellers - ikke så munter film akkurat. Men når man har startet så må man jo fullføre.

Skrevet

Igår feiret jeg bursdagsselskap (bursdagen er på tirsdag, så vet dere det;)) og idag er jeg veldig veldig sliten. Skal snart ned på burger king og få meg mat (medesin mot fyllesyke)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel vel. Peter Sellers - ikke så munter film akkurat. Men når man har startet så må man jo fullføre.

Jeg så litt på den filmen i natt, jeg også. Hadde han seriøse psykiske problemer han Sellers eller? Det eneste jeg vet om ham fra før er at han spilte Closeau, synes filmen var interessant.

Skrevet

Jeg så litt på den filmen i natt, jeg også. Hadde han seriøse psykiske problemer han Sellers eller? Det eneste jeg vet om ham fra før er at han spilte Closeau, synes filmen var interessant.

Huff ja, han var nok ikke helt i vater.... Egentlig ganske trist film. Men han har jo gjort mye bra kunstnerisk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff ja, han var nok ikke helt i vater.... Egentlig ganske trist film. Men han har jo gjort mye bra kunstnerisk.

Ja, det var litt trist ja. Særlig da han ikke ville komme da moren lå for døden. Måtte ha noen psykiske problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...