Gå til innhold

Muslimer ut av landet?

Gjest Muslimer ut av landet?

Anbefalte innlegg

Gjest Muslimer ut av landet?
Skrevet

Hadde det vært opp til dere ville dere hatt alle muslimer ut av Norge? Ja eller nei?

Skrevet

Nei, hvorfor i alle verden skulle jeg ønske det?

*forundret*

Skrevet

Muslimene må gjerne være her - men de kan legge igjen Islam hjemme .)

Skrevet

Hvis jeg kunne knipse med fingrene og vips, så var det muslimfritt?

Selvfølgelig.

Skrevet

Nei, men religiøse skrullinger kunne jeg godt tenke meg å bli kvitt.

Skrevet

NEI!

Og nei til fundamentalister uansett religion og livssyn.

Skrevet

Hvis jeg kunne knipse med fingrene og vips, så var det muslimfritt?

Selvfølgelig.

jepp:)

*knipse,knipse*

Skrevet

I min perfekte drømmeverden fans ikkje islam, og der hadde ingen vore muslimar. Da ville naturlegvis ingen vore i Norge heller. Eg hadde sett at islamtrua aldri hadde kome til landet.

Det er fleire millionar lysår derfrå til å ønske vekk dei som bur her i landet. Religionsfridomen må gjelde også her til lands. Det er berre 50 år sidan jesuittparagrafen vart fjerna frå grunnloven. Berre eit par år tidlegare måtte ein ung norsk mann forlate landet og familien fordi han gikk inn i Jesuittordenen. Det å skulle i det heile tatt tenke på å renske landet for muslimar er absolutt like forkasteleg som å ville fjerne alle jødar, eller nekte jesuittar opphald (enten dei vill inn, eller trådte inn mens dei var borgarar av Kongeriket).

Det er ein heilt annan diskusjon om korvidt mange utanlandsfødte muslimar er godt integrerte i samfunnet, konflikten mellom islampåverka framandkultur og Norsk lov og kultur osv.

Og dette var nattas tankar frå

Skrevet

I min perfekte drømmeverden fans ikkje islam, og der hadde ingen vore muslimar. Da ville naturlegvis ingen vore i Norge heller. Eg hadde sett at islamtrua aldri hadde kome til landet.

Det er fleire millionar lysår derfrå til å ønske vekk dei som bur her i landet. Religionsfridomen må gjelde også her til lands. Det er berre 50 år sidan jesuittparagrafen vart fjerna frå grunnloven. Berre eit par år tidlegare måtte ein ung norsk mann forlate landet og familien fordi han gikk inn i Jesuittordenen. Det å skulle i det heile tatt tenke på å renske landet for muslimar er absolutt like forkasteleg som å ville fjerne alle jødar, eller nekte jesuittar opphald (enten dei vill inn, eller trådte inn mens dei var borgarar av Kongeriket).

Det er ein heilt annan diskusjon om korvidt mange utanlandsfødte muslimar er godt integrerte i samfunnet, konflikten mellom islampåverka framandkultur og Norsk lov og kultur osv.

Og dette var nattas tankar frå

Enig med deg!

Gjest Big little Brother
Skrevet

Dagens Keinstein?

Fy søren så brunt.

Hva om dette hadde vært på 1930-tallet og navnet på religionen en annen?

Skrevet

Nei.

Men det betyr ikke at jeg synes den invandringspolitikken vi har fungerer på noen som helst måte.

Skrevet

Dagens Keinstein?

Fy søren så brunt.

Hva om dette hadde vært på 1930-tallet og navnet på religionen en annen?

Brunt?

Å sammenligne dette med diskrimineringen mot jødene på 30-tallet er i beste fall historieløst.

Det var svært få jøder i Norge. De stillte ingen særkrav. De utøvde lite vold og kriminalitet.

Muslimene i dag stiller stadig nye krav. De viser liten vilje til å tilpasse seg norsk kultur og lov. De utøver mer vold og kriminalitet enn nordmenn flest.

Mange muslimer ønsker muslimske lover og regler.

Det er også svært mange muslimer i landet og antallet øker stadig. I verste fall risikerer etniske nordmenn å komme i mindretall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...