Gå til innhold

Gnafselyd på kjøkkent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke bare bare at han vil ha blod da, men han må nok ha lang stige for å komme inn her, det hjelper nok ikke med bare nyslipte kniver og tre støvler!

Og om dette er bedre eller værre enn mus og rotter aner jeg ikke, Gudene skal vite hva jeg kommer til å drømme om i natt, om jeg i det hele tatt får sove da, hm!

Anbefaler deg å ikke sove... Ihvertfall ikke før seks. Da tar grumonsteret av seg de tre støvlene og går og legger seg.

Skrevet

Anbefaler deg å ikke sove... Ihvertfall ikke før seks. Da tar grumonsteret av seg de tre støvlene og går og legger seg.

*ler* :) pussig så redde mange blir for smågnagere:) dattera mi på 17 hyler verre enn tåkeluren om hun ser en av dem ute eller inne;)

Gjest theoline
Skrevet

Da blir jeg trøtt da, huff å huff, sitter jeg oppe så lenge er sannsynligheten for at jeg faktisk kan innbille meg å se et trebent Grumonster med nyslipte kniver ganske stor...

Hvorfor i all verden takket jeg nei til å være med ut i kveld *angre*, da hadde jeg ikke trodd jeg var invadert av mus og rotter, ikke hadde jeg sittet å sett for meg hvordan et Grumonster ser ut, og sannsynligvis hadde jeg ikke hatt problemer med å være oppe til 6 heller.

Teite snusfornuftige, Theoline...

Skrevet

Den gangen jeg hørte gnafselyder fra kjøkkenet, så viste det seg å være mus i kjøkkenskapet.

:)

Skrevet

For det første, please ikke si "dem", vi må nok gå ut i fra at det kun er en liten jævel som har rotet seg inn her, og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvordan da..

Og for det andre, hvordan fanger du _den_ levende?

Jeg er jo human...

....som han fyren fra skadedyr-firmaet sa til meg (bor i borettslag og de insisterte på på sette profesjonelle på jobben) - så er det_ALDRI_bare en mus på et sted..!

Gjest theoline
Skrevet

Den gangen jeg hørte gnafselyder fra kjøkkenet, så viste det seg å være mus i kjøkkenskapet.

:)

Gnafselyder er en uhyggelig lyd :(

Skrevet

Gnafselyder er en uhyggelig lyd :(

Jeg ringte hysterisk hjem til pappa - og hylte i telefonene:

"PAPPA,TA MEG VEKK FRA DENNE SLUMMEN....NÅ"

:-D

Skrevet

....som han fyren fra skadedyr-firmaet sa til meg (bor i borettslag og de insisterte på på sette profesjonelle på jobben) - så er det_ALDRI_bare en mus på et sted..!

du blir sikkert kvittnskadedyrene med disse menneskene, men ærlig tslt

så typisk fra velgjørere på denne kanten!

Skrevet

Vi hadde en gang en vedstabel på stua og der var det til stadighet gnafselyder inni, men det var en eller annen form for trespisende biller. Ikke så festlig i og med at vi bodde i trehus, men de holdt seg til veden og ble vel oppbrente etterhvert.

Skrevet

Fikk du sove? Jeg sov veldig godt, i trygg forvissning om at Grumonsteret ikke kom til å vise seg her inatt:-)

Skrevet

For det første, please ikke si "dem", vi må nok gå ut i fra at det kun er en liten jævel som har rotet seg inn her, og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvordan da..

Og for det andre, hvordan fanger du _den_ levende?

Jeg er jo human...

Har bestandig hørt at ser du en, er det minst 7.

Skrevet

Å gruuusomt!

Jeg orker ikke museår igjen. Vi hadde fryktelig mye mus i fjor, og brukte giftblokker. Ja, det lukter ille etter en stund, men skitt på. Har det bedre uten mus, fysj!!!

Tips, dersom det er mus i skapet under vasken så stapp stålull rundt rørene og andre hull hvis det er noen. De gnaver ikke på det.

Gjest theoline
Skrevet

Fikk du sove? Jeg sov veldig godt, i trygg forvissning om at Grumonsteret ikke kom til å vise seg her inatt:-)

Jo, tror jeg sovnet sånn rundt halv fire, så sov leeeenge i dag, deilig gitt!

Tror ikke Grumonsteret var her altså, men man kan kanskje ikke være sikker, litt slapp å daff i dag, så mulig jeg mangler litt blod...

Og jammen med fant jeg ikke et hull i gipsplaten nede i hjørnet der den forferdelige gnafselyden kom fra, så jeg har stappet hullet med stålull, og håper på det beste...

Skrevet

Da blir jeg trøtt da, huff å huff, sitter jeg oppe så lenge er sannsynligheten for at jeg faktisk kan innbille meg å se et trebent Grumonster med nyslipte kniver ganske stor...

Hvorfor i all verden takket jeg nei til å være med ut i kveld *angre*, da hadde jeg ikke trodd jeg var invadert av mus og rotter, ikke hadde jeg sittet å sett for meg hvordan et Grumonster ser ut, og sannsynligvis hadde jeg ikke hatt problemer med å være oppe til 6 heller.

Teite snusfornuftige, Theoline...

Les litt Albert Åberg, så finner du fort ut hvordan Grumonsteret ser ut og ikke minst oppfører seg...!

;o)

Skrevet

Jeg ringte hysterisk hjem til pappa - og hylte i telefonene:

"PAPPA,TA MEG VEKK FRA DENNE SLUMMEN....NÅ"

:-D

Ler!

Samme gjorde jeg da peisstua var full av ekle, digre, beist av noen spyfluer...

PAPPA, KOMME OG HJELPE!

Han kom, utrustet med ustyr og spray... he, he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...