Gå til innhold

FU: Drikker dere all rødvin?

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg liker det meste av rødvin, men helst til mat. Men har ikke sånt "ultimat kos" - forhold til det.

Drikker kun Chablis hvitvin. Da er jeg trygg på at den er god - mye annen hvitvin smaker sur saft med bismak.

Også drikker jeg Mojito, ellers lite sprit.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Prozak

6

• Snorkfrøken

3

• Excelsion

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

TULL, og overtro.

Det er mye mer garvesyre i hviteviner enn rødeviner, og hodepinen som evnt. kommer, kommer av histaminer.

Snakk om å svare "tull" med tull.

"......................................"

Gjest Underskrift
Skrevet

Snakk om å svare "tull" med tull.

"......................................"

Mulig det er tull, men det er i alle fall det jeg lærte på vinkurs med hun vindama i KK.

Skrevet

Mange må ha alkohol som en sosial krykke vet du. Det og den generelle norske drikkekulturen er grunnen til at folk tror de _må_ drikke for å ha det gøy.

Jeg drikker meg heller ikke full. Jeg er irriterende nok edru så;o) Bare spør SDD og diverse andre her inne

Det er andre gang på et døgn at du insinuerer at vi stadig ryker i tottene på hverandre.

Jeg kan ikke engang huske å ha kranglet med deg.

Huff, begynner jeg å få alzheimer?

Skrevet

Pass på leververdiene dine nå mann! ;)

Det var da voldsomt ...

laguna1365380434
Skrevet

Rødvin er godt..Men det er det mye annet som er også! :-)

Jeg er nå veldig glad i øl selv, men det hender jo at jeg har noen vinflasker hjemme, selvom det ikke er ofte jeg bestiller det ute..Det ene utelukker ikke det andre..;-)

Ellers er jeg glad i diverse artige martinis, white russian, gin-tonic og i bloody mary.

:-)

Skrevet

Jaaaaaaaaaa! Og aldri har jeg så lyst på vin som når jeg er gravid.. Arrhg!!

:o)

Skrevet

jeg er mer hvitvins person. Drikker rødvin en gang i blant men foretrekker hvitvin eller rosévin. Men jeg er veldig kresen på hvitvin og liker kun tørre viner.

Skrevet

Neineinei, hverken rødvin, annen vin eller sprit og lignende.

Jeg foretrekker å vær edru, og tåler nesten ingen alkohol. Reagerer allergisk på det.

Dere som ikke finner noen grunn for å holde dere unna alkohol, versågod, her har dere en:

http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.302626

Hadde du ikke vært allergisk ville du nok bøttet nedpå akkurat som oss andre. Ja, for noen mellomting eksisterer selvsagt ikke.

Skrevet

Det er sikkert helt i orden det Åsemor :oP

Milde måne, det var liksom ikke måte på heller da...

*flau*

Skrevet

Drikker heller hvitvin, men det blir mer om sommeren. Nå kan jeg kose meg med kaffe og baileys. Veeeeldig godt :)

Gjest non-alko
Skrevet

Hadde du ikke vært allergisk ville du nok bøttet nedpå akkurat som oss andre. Ja, for noen mellomting eksisterer selvsagt ikke.

Jepp,da hadde jeg vært solgt! ;)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det er andre gang på et døgn at du insinuerer at vi stadig ryker i tottene på hverandre.

Jeg kan ikke engang huske å ha kranglet med deg.

Huff, begynner jeg å få alzheimer?

He he. Det var en debatt lenger her nede som het, "Hvilke ting kan e konservativ kristen gjøre". Der var vi uenige. Men det tåler vi;o)

Krangla mest med keinstein der tror jeg. Tror ikke du var den som stod mest på

Skrevet

Nei, det kan hende det blir igjen et par dl av en 3 l.

Skrevet

Ja, jeg elsker rødvin. Men jeg vil helst ha tunge, fyldige viner og ikke noe saftskvip!

Skrevet

He he. Det var en debatt lenger her nede som het, "Hvilke ting kan e konservativ kristen gjøre". Der var vi uenige. Men det tåler vi;o)

Krangla mest med keinstein der tror jeg. Tror ikke du var den som stod mest på

Ah ... men det var ikke rare kranglingen. :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Ah ... men det var ikke rare kranglingen. :)

Nei det var ikke rare kranglingen;o). Har vært med på værre. Husker en gang for "100 år" siden var det en eller annen som kalte seg for Sør her inne. Han kunne erte på seg en død sild.

hehe.

Skrevet

Jeg drikker ikke rødvin. Syns det smaker "horses ass"

Skulle gjerne likt å ta et glass en sjelden gang. Det er jo bra for kroppen i moderate doser så

"Jeg drikker ikke rødvin. Syns det smaker "horses ass""

Imponert over at du har kompetanse til å foreta en slik sammenligning! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...