Gjest theoline Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Da jeg var liten leste læreren høyt fra en serie bøker som omhandlet en katt som bodde på en gård, katten fikk kattunger som ble forsøkt tatt livet av ved å senke dem i en sjø/elv i en sekk (tror jeg). Kattungene ble reddet, mener det var tre av dem, og vi kunne følge livene til disse, da de blant annet reiste på setra og slik. Men jeg husker ikke tittelen på bøkene, og søker uten å finne noe, dette var bøker jeg elsket som barn og har lyst til å lese for min sønn, hadde jeg bare funnet dem igjen! Er det noen av dere som vet det eller er det noen som husker bøkene? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Kan ikke huske at aristokattene dro på setra da... Men jeg har vel bare sett Disneyversjonen så da så ;-) Tenkte først på pelle svansløs, men han var vel ikke en av tre såvidt jeg husker? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Fant denne på Ski bibliotek: Kattemor som rømte fra setra Språk Norsk Hyllesignatur b År 1966 Omfang 76 s. 1 bl. Beskrivelse 1. oppl. m. tit.: "Kattemor som vantrivdes på setra" Forts. i "Kattemor hjemme igjen" ?? Lite å gjøre i kveld serru ;-) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Fant denne på Ski bibliotek: Kattemor som rømte fra setra Språk Norsk Hyllesignatur b År 1966 Omfang 76 s. 1 bl. Beskrivelse 1. oppl. m. tit.: "Kattemor som vantrivdes på setra" Forts. i "Kattemor hjemme igjen" ?? Lite å gjøre i kveld serru ;-) Jepp, lite å gjøre her også! Søker videre med de ledetråene du gav meg jeg, kanskje finner jeg boken før jeg tar kvelden! Thanks 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 "Kattemor som rømt fra setra", eller noe sånn. Og "Kattemor hjemme igjen." Jeg har dem på loftet til besteforeldra mine. Forfatter: Synnøve Gill Dahl. De er fra 50- og 60-tallet. http://www.deich.folkebibl.no/cgi-bin/websok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.