Gå til innhold

Hva gjør jeg for å vekke en manns interesse?

Anbefalte innlegg

Gjest lille, dumme meg
Skrevet

Jeg er dødsintressert i en mann jeg har kjent i ca. to år. Første året hadde vi mye kontakt via diverse jobboppgaver. Det siste året har jeg vært så mye bortreist pga. min jobb og andre oppgaver enn han er involvert i. Jeg mailet han med spørsmål for en måned siden. Han svarte ikke på den selv, men jeg fikk svar via en annen etter et par uker. Jeg vet at han likte meg som person. Det var aldri noen tvil, men jeg er blitt mere opptatt av han i det siste og nå når jeg skal inn i den gamle jobbsituasjonen igjen så har jeg tenkt å prøve å vekke hans interesse igjen.

Tips til hvordan gå frem. Jeg er så redd for å være for pågående og så er jeg så redd for at han ikke liker utseende mitt siden jeg er overvektig. At han bare liker meg som intellektuell person for å si det slik. Jeg ønsker at han ser meg som kvinne også.

Gjest en flørt forlenger livet
Skrevet

Kle deg som en kvinne!

Bruk blikket, søk kontakt, skal bare et sekund til i ny og ne.

Vær selvsikker, rett ryggen, men ikke virk overlegen.

Vær kvikk og blid, det har enormt å si!

Lykke til ;-)

Gjest donaldinho
Skrevet

For å ta det siste først, du er sikkert ikke dum i det hele tatt :)

Overvektige kan være spennende damer og blide.

Hold alltid øyekontakt med han når du snakker med han, smil og vær litt flørtende uten at det virker pågående.

Flørting på jobb uten noe videre hensikt har vist seg å være bra, og skaper en god stemning.

Gjest lille, dumme meg
Skrevet

For å ta det siste først, du er sikkert ikke dum i det hele tatt :)

Overvektige kan være spennende damer og blide.

Hold alltid øyekontakt med han når du snakker med han, smil og vær litt flørtende uten at det virker pågående.

Flørting på jobb uten noe videre hensikt har vist seg å være bra, og skaper en god stemning.

Takk for svar. Jeg føler meg dum når jeg er i denne situasjonen og synes ikke jeg er pen nok for ham;)

Jeg kommer nok til å flørte mere med ham enn jeg gjorde før;)

Gjest lille, dumme meg
Skrevet

Kle deg som en kvinne!

Bruk blikket, søk kontakt, skal bare et sekund til i ny og ne.

Vær selvsikker, rett ryggen, men ikke virk overlegen.

Vær kvikk og blid, det har enormt å si!

Lykke til ;-)

Takk for gode råd. Jeg setter nok igang med litt flørting når jeg er tilbake;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...