Gå til innhold

Innstallering av windows +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver med det nå, bytter ut en uønsket pirat med ekte vare.

Maskinen har to partisjoner, c og e, win. blir installert på c, hvordan "rydder jeg opp" i e?

Greit at hele maskinen er ryddig når jeg nå først er i gang.

Hvilke andre gratis og snæskne programmer leggger jeg inn til 13 åringen?

Skrevet

Du må nok installere all programvare på nytt, hvis du tidligere hadde dette på E

Ta en kopi av alle dokumenter, lagrede filer, bilder, etc du har liggende på E )til c disken eller en dvd/cd skive), og formater E. Beste måten :)

Skrevet

OpenOffice fra openoffice.org er greit å legge inn som en erstatning for MS Office.

Skrevet

Hva mener du med å rydde opp E:? Hvis du skal ha bort alt som ligger på E: så installerer du bare windows på c:. Når du så har kommet inn i nye windows høyreklikker du bare på e: disken og velger "format". Da forsvinner alt.

Hvis det er ting på E: du skal ta vare på, ville jeg latt dem ligge. Så installerer du windows på C:. Når du så har kommet inn i nye windows flytter du det du skal ta vare på over på C: før du formaterer E: som jeg forklarte ista. Så kan du overføre dem tilbake til E: tilslutt.

Skrevet

Hva mener du med å rydde opp E:? Hvis du skal ha bort alt som ligger på E: så installerer du bare windows på c:. Når du så har kommet inn i nye windows høyreklikker du bare på e: disken og velger "format". Da forsvinner alt.

Hvis det er ting på E: du skal ta vare på, ville jeg latt dem ligge. Så installerer du windows på C:. Når du så har kommet inn i nye windows flytter du det du skal ta vare på over på C: før du formaterer E: som jeg forklarte ista. Så kan du overføre dem tilbake til E: tilslutt.

Takk, fant det ut selv og har ryddet hele maskinen nå :)

Var ikke så mye å ta vare på da lekser etc. er mailet til min maskin fra før.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...