Gjest Pontiac Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Driver med det nå, bytter ut en uønsket pirat med ekte vare. Maskinen har to partisjoner, c og e, win. blir installert på c, hvordan "rydder jeg opp" i e? Greit at hele maskinen er ryddig når jeg nå først er i gang. Hvilke andre gratis og snæskne programmer leggger jeg inn til 13 åringen? 0 Siter
red Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Du må nok installere all programvare på nytt, hvis du tidligere hadde dette på E Ta en kopi av alle dokumenter, lagrede filer, bilder, etc du har liggende på E )til c disken eller en dvd/cd skive), og formater E. Beste måten 0 Siter
McLoud Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 OpenOffice fra openoffice.org er greit å legge inn som en erstatning for MS Office. 0 Siter
smurf78 Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hva mener du med å rydde opp E:? Hvis du skal ha bort alt som ligger på E: så installerer du bare windows på c:. Når du så har kommet inn i nye windows høyreklikker du bare på e: disken og velger "format". Da forsvinner alt. Hvis det er ting på E: du skal ta vare på, ville jeg latt dem ligge. Så installerer du windows på C:. Når du så har kommet inn i nye windows flytter du det du skal ta vare på over på C: før du formaterer E: som jeg forklarte ista. Så kan du overføre dem tilbake til E: tilslutt. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hva mener du med å rydde opp E:? Hvis du skal ha bort alt som ligger på E: så installerer du bare windows på c:. Når du så har kommet inn i nye windows høyreklikker du bare på e: disken og velger "format". Da forsvinner alt. Hvis det er ting på E: du skal ta vare på, ville jeg latt dem ligge. Så installerer du windows på C:. Når du så har kommet inn i nye windows flytter du det du skal ta vare på over på C: før du formaterer E: som jeg forklarte ista. Så kan du overføre dem tilbake til E: tilslutt. Takk, fant det ut selv og har ryddet hele maskinen nå Var ikke så mye å ta vare på da lekser etc. er mailet til min maskin fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.