Gå til innhold

Spørreundersøkelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg over spørreundersøkelser som titt og ofte dumper opp i postkassa.

Selv om det garanteres full anonymitet går disse rett i søpla. Purringene går samme vei.

Jeg vil ikke kartlegges ytterligere, jeg kartlegges nok som det er ved bruk av bankkort som forteller om hvor jeg har spist, reist og drukket. Dessuten kartlegges jeg på jobb ved å logge med inn på pcen, som igjen kartlegger alt jeg gjør på den en vanlig arbeidsdag og alle mine nettsøk.

For ikke å snakke om alle kameraene som tikker å går rundt omkring.

Skatteetaten kartlegger og offentliggjør vår inntekt,formue og skatt.

For ikke å glemme mobiltelefonen..

Hva mener andre om disse spørreundersøkelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får aldri slikt i posten, men har deltatt på noen på telefon o.l., og synes det er helt greit. Mange av dem er jo for å bedre tilbudet for oss forbrukere. Ønsker du ikke delta, er det jo bare å la være.

Skrevet

Bare sørg for å få betalt for jobben. Å være med på trekning om en CD er ikke betaling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...