Gjest kingu Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg irriterer meg over spørreundersøkelser som titt og ofte dumper opp i postkassa. Selv om det garanteres full anonymitet går disse rett i søpla. Purringene går samme vei. Jeg vil ikke kartlegges ytterligere, jeg kartlegges nok som det er ved bruk av bankkort som forteller om hvor jeg har spist, reist og drukket. Dessuten kartlegges jeg på jobb ved å logge med inn på pcen, som igjen kartlegger alt jeg gjør på den en vanlig arbeidsdag og alle mine nettsøk. For ikke å snakke om alle kameraene som tikker å går rundt omkring. Skatteetaten kartlegger og offentliggjør vår inntekt,formue og skatt. For ikke å glemme mobiltelefonen.. Hva mener andre om disse spørreundersøkelsene? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Får aldri slikt i posten, men har deltatt på noen på telefon o.l., og synes det er helt greit. Mange av dem er jo for å bedre tilbudet for oss forbrukere. Ønsker du ikke delta, er det jo bare å la være. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Bare sørg for å få betalt for jobben. Å være med på trekning om en CD er ikke betaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.