Gå til innhold

Vintergardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke gardiner i det hele tatt på stua, vi.

Og selv om vi av innsynshensyn måtte ha gardiner der vi bodde før, så byttet jeg aldri mlm sommer- og vintergardiner. Har aldri skjønt vitsen! ;-)

Jeg har heller aldri vært innehaver av jule- eller påskegardiner, og det tok mange år før min mor sluttet å tilby seg å sy jule-/påske-/sommer-/vintergardiner til meg! ;-)

Tror hun har en slags gardinfetsij!! ;-)

Skrevet

Vintergardinene våre er helt geniale, de er faktisk helt usynlige og slipper inn alt lyset som fins. Ikke blir de skitne og må vaskes heller.

Faktisk så er sommergardinene sånn også.

(jada, vi har rullegardiner på soverommene, dah...)

Vi har nok vært på den samme butikken! ;-)

Skrevet

Vi har ikke gardiner i det hele tatt på stua, vi.

Og selv om vi av innsynshensyn måtte ha gardiner der vi bodde før, så byttet jeg aldri mlm sommer- og vintergardiner. Har aldri skjønt vitsen! ;-)

Jeg har heller aldri vært innehaver av jule- eller påskegardiner, og det tok mange år før min mor sluttet å tilby seg å sy jule-/påske-/sommer-/vintergardiner til meg! ;-)

Tror hun har en slags gardinfetsij!! ;-)

Det er utrolig hvordan nye gardiner kan forandre et rom og med nye puter, pledd og duker i tillegg blir det som en ny stue.

Skrevet

Det er utrolig hvordan nye gardiner kan forandre et rom og med nye puter, pledd og duker i tillegg blir det som en ny stue.

Jeg vil ikke ha noen ny stue! ;-) Er veldig fornøyd med møbler og farger, og liker tanken på at vi holder en klassisk stil uten å skifte ut møbler og veggfarge og slikt "hele tiden".

Nå er puter og gardiner en lettvintere løsning enn fullstendig oppussing, men jeg synes folk i Norge stresser alt for mye med begge deler - "trenden" skal følges. Mye søppel blir det av det også.

Skrevet

Jeg vil ikke ha noen ny stue! ;-) Er veldig fornøyd med møbler og farger, og liker tanken på at vi holder en klassisk stil uten å skifte ut møbler og veggfarge og slikt "hele tiden".

Nå er puter og gardiner en lettvintere løsning enn fullstendig oppussing, men jeg synes folk i Norge stresser alt for mye med begge deler - "trenden" skal følges. Mye søppel blir det av det også.

Her går det i samme trenden uansett, bruker forskjellige naturfarger. Har drista til et par orange puter for å freshe opp litt.

Jeg er veldig opptatt av interiør, kanskje ikke så rart i og med at jeg jobber med det.:o)

Skrevet

Her går det i samme trenden uansett, bruker forskjellige naturfarger. Har drista til et par orange puter for å freshe opp litt.

Jeg er veldig opptatt av interiør, kanskje ikke så rart i og med at jeg jobber med det.:o)

Jeg er også opptatt av interiør, men jeg er bare ikke opptatt av å bytte ut ting så ofte! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...