Gå til innhold

Jeg er 34 men ser ut som jeg er 25...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor så tidlig gammel ut og fikk veldig masse rynker tidlig også. Kanskje fordi hun røkte og solte seg mye...

Jeg ser yngre ut enn det jeg er. Jeg har vært lite i sola og har aldri røkt...

Har noen linjer i panna, men ellers et rynkefritt ansikt. Huden ser ung ut.

Når er det vanlig å få en del rynker?

Skrevet

Jeg har røyka siden jeg var 15-16, er snart 35 og har heller ikke rynker.

Skrevet

Det er vel ingen spesiell alder for slikt. Noen får det tidlig mens andre får det sent. Arv og miljø spiller jo, som du sier, inn. Jeg er over 30 og har ingen rynker å snakke om jeg heller. Men jeg har venner som har hatt i mange år. Derimot har jeg begynnt å få grått hår!

Gjest Rynkepetra
Skrevet

Tynne mennesker får rynker tidligere enn tykke mennesker.

Når er det vanlig å få rynker, kan sammenlignes med et spørsmål som, når er det vanlig å få grått hår... Altså, meget meget forskjellig fra pers til pers.

Gjest MiaMariaa
Skrevet

34 er vel ikke tidlig å få rynker heller? Moren min er 48 og har så å si ikke rynker. Noen smilerynker rundt øynene eneste.

Gjest nøffnøff
Skrevet

Er 36 og går lett for å være 22.

Noen som bare har det, tror jeg

Skrevet

Jeg er 40 og har ikke rynker. Har røkt i 24 år og lever ikke spesielt sunt. Det er nok genetisk i mitt tilfelle i hvert fall.

Skrevet

Det er veldig individuelt. De med tynn og tørr hud får ofte rynker tidlig. Kjenner en som er over 50, hun har kanpt en rynke. Solen er hudens verste fiende sies det.

Skrevet

Jeg er 31 og ser vel ut som en 31 åring får jeg høre...

Alle blir sjokka når jeg forteller den opprinelige alderen min:) hehe

Har røkt siden jeg var 11 og har ellers hatt et ganske utsvevende liv til jeg var rundt 28...

Skrevet

det er når vi er 70, at huden blir rynkete !!

så hold unna sola og røyken.

laguna1365380434
Skrevet

Folk synes også at jeg ser yngre ut enn det jeg er, men motsetning til deg røyker jeg, og har tidvis levd ganske utsvevende..Jeg har ikke mange rynker..:-)

Men sånt har sikkert også en del med stil og impulser og gjøre i tillegg, jeg ser ikke bort i fra at jeg hadde sett år eldre ut om jeg grodde til på sofaen og sluttet å interessere meg for "unge" ting..Hva som foregår i verden etc...;-)

Mange som gikk i klassen min så ærlig talt ut som de var 40 år gammelt bingo-trash før de fylte 25, og det har faktisk mindre med hvem som røyker og ikke røyker enn det en skulle tro..

Jeg tror et ungt og interresert sinn gir t yngre utsende også. Selvom det selvsagt ikke bør stikkes under en stol at røykng eldrer en ogs, og særlig på sikt.

Men hittil i livet har det, så vidt jg har observert, ikke vært det avgjørendeparameteret på hvem som holder seg godt.

Arv er sikkert også ganske viktig for utvikling av evigunge ansikter og kropper..;-)

Skrevet

Folk synes også at jeg ser yngre ut enn det jeg er, men motsetning til deg røyker jeg, og har tidvis levd ganske utsvevende..Jeg har ikke mange rynker..:-)

Men sånt har sikkert også en del med stil og impulser og gjøre i tillegg, jeg ser ikke bort i fra at jeg hadde sett år eldre ut om jeg grodde til på sofaen og sluttet å interessere meg for "unge" ting..Hva som foregår i verden etc...;-)

Mange som gikk i klassen min så ærlig talt ut som de var 40 år gammelt bingo-trash før de fylte 25, og det har faktisk mindre med hvem som røyker og ikke røyker enn det en skulle tro..

Jeg tror et ungt og interresert sinn gir t yngre utsende også. Selvom det selvsagt ikke bør stikkes under en stol at røykng eldrer en ogs, og særlig på sikt.

Men hittil i livet har det, så vidt jg har observert, ikke vært det avgjørendeparameteret på hvem som holder seg godt.

Arv er sikkert også ganske viktig for utvikling av evigunge ansikter og kropper..;-)

Bra skrevet, laguna. Jeg tror også det er sånn.

Hilsen evig-unge amber ;-P

Skrevet

Det er nok svært individuelt når folk får rynker. Arv betyr litt, og livsstil betyr en del.

Det stod en dame i butikken og reklamerte for antirynkekremer da jeg som 33-åring gikk bort og sa at jeg kanskje skulle prøve en sånn.

Da så hun på meg og sa: "Vi pleier ikke å anbefale slike kremer for folk under 25." "Å nei", svarte jeg og svede lykkelig videre med handlekurven min. :-)

Skrevet

Tynne mennesker får rynker tidligere enn tykke mennesker.

Når er det vanlig å få rynker, kan sammenlignes med et spørsmål som, når er det vanlig å få grått hår... Altså, meget meget forskjellig fra pers til pers.

"Tynne mennesker får rynker tidligere enn tykke mennesker"

Det er bare tull selvsagt.

Går man derimot går mye opp og ned i vekt, isteden for å holde seg stabil, vil man få flere rynker.

Gjest Rynkepetra
Skrevet

"Tynne mennesker får rynker tidligere enn tykke mennesker"

Det er bare tull selvsagt.

Går man derimot går mye opp og ned i vekt, isteden for å holde seg stabil, vil man få flere rynker.

Det er absolutt ikke tull. Tynne mennesker blir fortere posete i huden, enn tykke mennesker. Man foretrekker jo ikke å være tykk av den grunn. At jojo slanking, røyking, drikking +++ har mye å si, det er også sant.

Skrevet

Er 36 og går lett for å være 22.

Noen som bare har det, tror jeg

22? Hehe, ja jøss.

Skrevet

Jeg skriver under her jeg også.

Jeg har til tider levd et ganske rocka liv på mange måter ;) og her om dagen ble jeg spurt om legitimasjon når jeg kjøpte sigaretter, jeg 31 *jippi*

Skrevet

Det er absolutt ikke tull. Tynne mennesker blir fortere posete i huden, enn tykke mennesker. Man foretrekker jo ikke å være tykk av den grunn. At jojo slanking, røyking, drikking +++ har mye å si, det er også sant.

Det kommer an på hvordan ansiktet er da. Mange slanke som likevel er runde i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...