girl-next-door Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hei! Har tatt endel bilder med mobilen min, en sony ericsson K800i. Får ikke til å overføre disse bildene til laptopen. Hvordan skal jeg gjøre det? Finner ikke kamerabildene på pcen når jeg har plugget inn usb kabelen... 0 Siter
Mistera Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har du noen programmer som leser dem da? Når jeg plugger inn min W810i så kommer adobe opp og legger inne alle bildene... Kansje du må installere noe først? 0 Siter
girl-next-door Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Har du noen programmer som leser dem da? Når jeg plugger inn min W810i så kommer adobe opp og legger inne alle bildene... Kansje du må installere noe først? Hva må jeg installere da? Pleier det ikke å komme frem på "min datamaskin" når man plugger inn en usb kabel? Er litt grønn når det gjelder slike ting;) 0 Siter
Alana Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Dukker ikke "Phone" opp på skrivebordet når du plugger inn USB-kabelen og velger "Filbehandling"? 0 Siter
girl-next-door Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Dukker ikke "Phone" opp på skrivebordet når du plugger inn USB-kabelen og velger "Filbehandling"? nei:( 0 Siter
Gjest installert cd`n? Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hva må jeg installere da? Pleier det ikke å komme frem på "min datamaskin" når man plugger inn en usb kabel? Er litt grønn når det gjelder slike ting;) Har du installert cd`n som fulgte med telefonen ? Går greit med våre Nokia6280 og SE W810i iallefall. 0 Siter
Alana Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 nei:( Har du prøvd flere ganger? Har hendt at den ikke dukker opp her... 0 Siter
Line Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg får ikke til å bruke kabelen jeg... så jeg sender dem over via infrarød, og er rett som det er vært nødt til å søke dem opp etter bildenummer. Har funnet ut at de som regel legger seg på desktop'en... 0 Siter
Mistera Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hva må jeg installere da? Pleier det ikke å komme frem på "min datamaskin" når man plugger inn en usb kabel? Er litt grønn når det gjelder slike ting;) Fulgte det ikke med installasjons plate med telefonen? Jeg hadde den K 700 ièn, der fulgte det med plate... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.