Gå til innhold

Om døden

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163949814' post='3397190]

Mulig jeg viser det når jeg har drukket. Da blir jeg nemlig klemme-Angelica! ;)

Hehehe :)

Jeg klemmer sjeldent. Eller, det varierer litt.

Skrevet

Hehehe :)

Jeg klemmer sjeldent. Eller, det varierer litt.

Jeg blir nærgående i fylla. Så bare pass deg :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163949972' post='3397195]

Jeg blir nærgående i fylla. Så bare pass deg :P

Gleder meg ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163950261' post='3397202]

Najs :D

*Blunke forførende*

*blunke tilbake* ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163950818' post='3397211]

Oh beibe! :D

Når og hvor? ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163952087' post='3397239]

Anytime! Hos deg eller meg?

Meg, ditt sted er alltid så jævla rotete ;)

Skrevet

Meg, ditt sted er alltid så jævla rotete ;)

Det er når det er rotete man får seg noe! (Gammelt jungelord)

lalala1365380457
Skrevet

kommer på en person jeg ikke har fått sagt det til.. den ene onkelen min er jeg kjempe glad i, han har fungert mye mer som et farsbilde for meg enn min far har gjort, men har aldri tort å si dette til onkel..han har to barn på min alder selv, vet ikke helt jeg men jeg føler det blir feil å si det til ham på en måte..

Skrevet

Spørsmålet er om du vil føle det greit om du aldri får sagt det til de med ord?

Nei det ville jeg ikke uansett om jeg sa alt jeg ville hele dagen,uka, måneden og året....

Døden frykter jeg ikke, men å forlate noen er verre. De vil jo komme over sorgen en gang, men jeg ville hjulpet dem... Er det dette du mener?

Kunne ønsket jeg kunne gjøre dem økonomisk uavhengige og masse mer...Men huff for et tema! Håper ikke dette er noe blandt dine kjære...

Skrevet

Jeg prøver kun å tenke på positive ting, og unngår dette temaet i tankebanen ;)

Men nå når du nevner det, nei jeg har nok ikke sagt slike ting nok til mine (barn og ektefelle).

For mine egne foreldre har jeg ikke så sterke følelser at det er naturlig å si at jeg er glad i dem.

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å tenke på og snakke om døden. Det er sikkert mye jeg skulle sagt til flere jeg er glad i. På en måte er det lettere å si hvor glad jeg er i min samboer til ham, enn til annen familie.

Hendelser i familien de siste ukene har fått meg til å tenke mye på døden. Faren min døde plutselig for snart to uker siden, og bestefaren min har ikke all verdens tid igjen med tanke på hans helsetilstand. Og i helga var det et tragisk dødsfall i samboerens slekt.

Dette er ganske "ferskt" ennå, men det har fått meg til å tenke at en ikke skal utsette alt, det er bedre å hoppe i det, en dag kan det være forsent...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163955153' post='3397293]

Det er når det er rotete man får seg noe! (Gammelt jungelord)

haha kult ordtak. det kopierer jeg ;-P

Skrevet

haha kult ordtak. det kopierer jeg ;-P

Helt greit! :D

Gjest mamma til 3-åring
Skrevet

Det går jo også an å skrive et brev eller flere, i tilfelle man dør tidlig, til de menneskene man ønsker å si noe til.

Jeg har feks skrevet et brev til min lille datter i tilfelle jeg skulle falle fra, av ting jeg tenker jeg ville ønske å formidle til henne i et sånt tilfelle. (og som hun kan gjemme på til hun blir større).

Gjest mamma til 3-åring
Skrevet

Det går jo også an å skrive et brev eller flere, i tilfelle man dør tidlig, til de menneskene man ønsker å si noe til.

Jeg har feks skrevet et brev til min lille datter i tilfelle jeg skulle falle fra, av ting jeg tenker jeg ville ønske å formidle til henne i et sånt tilfelle. (og som hun kan gjemme på til hun blir større).

Ja nå skrev visst jeg om en motsatt situasjon, jeg, altså om jeg selv skulle dø.

Om andre skulle dø tidlig, håper jeg de ville ha visst at jeg brydde meg om dem, gjennom det vi har gjort for hverandre gjennom livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...