Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt akkurat og så siste episode av et lettere liv! For noen flotte ungdommer...

Innrømmer glatt at jeg felte en tåre eller to. De har virkelig forstått at mat og helse, er som hånd i hanske.

Jeg ble bare så glad på ders vegne, og Kari gjorde en fantastisk jobb...

Skrevet

Helt enig. Dette må virke motiverende på andre overvektige ungdommer, jeg kan ikke skjønne noe annet.

Jeg syns det var bra at de laget et sånt program jeg, og forstår ikke kritikken som enkelte har kommet med.

Kari og ungdommene gjorde en flott jobb sammen.

Skrevet

Helt enig. Dette må virke motiverende på andre overvektige ungdommer, jeg kan ikke skjønne noe annet.

Jeg syns det var bra at de laget et sånt program jeg, og forstår ikke kritikken som enkelte har kommet med.

Kari og ungdommene gjorde en flott jobb sammen.

Jeg tro vi foreldre reagerte litt på tøffheten i begynnelsen. Ala -tenk å kalle _mitt_ barn for lat! Grr.

Jeg satt og smilte under hele programmet idag (OK nesten hele, da!), og jeg ble på så godt humør! Håper virkelig det virker motiverende for andre ungdommer...

Skrevet

Jeg tro vi foreldre reagerte litt på tøffheten i begynnelsen. Ala -tenk å kalle _mitt_ barn for lat! Grr.

Jeg satt og smilte under hele programmet idag (OK nesten hele, da!), og jeg ble på så godt humør! Håper virkelig det virker motiverende for andre ungdommer...

Vi foreldre? Var du en av foreldrene i programmet?

:-)

Uansett, jeg tror nok at den tøffheten var nødvendig. Ellers hadde de ikke kunnet gå skikkelig inn for det de skulle. Noen ganger trengs det at man er litt hard, selv om det er vanskelig å oppleve at det er overfor ens eget barn.

Skrevet

Vi foreldre? Var du en av foreldrene i programmet?

Uansett, jeg tror nok at den tøffheten var nødvendig. Ellers hadde de ikke kunnet gå skikkelig inn for det de skulle. Noen ganger trengs det at man er litt hard, selv om det er vanskelig å oppleve at det er overfor ens eget barn.

Nei, jeg var ikke det, men jeg var en av de som reagerte litt på Karis væremåte. Litt hard og brutal noen ganger, men de unge var enige om at det måtte til!

Skrevet

Nei, jeg var ikke det, men jeg var en av de som reagerte litt på Karis væremåte. Litt hard og brutal noen ganger, men de unge var enige om at det måtte til!

Ok, skjønner. Jeg husker det var en tråd om det i begynnelsen av programserien. :-)

Skrevet

Jeg var også imponert over dette. Jeg har også vært en av de som reagerte veldig sterkt på programkonseptet.

Bekymringen min gikk på hvordan ungdommene ble fremstilt i programmet og hvordan de ville reagerere på å være med på dette i ettertid. Dette er jo tross alt underholdning og kanalen bestemmer jo selv hva som skal sendes, samme om noen blir uriktig fremstilt eller ikke.

Men slik det er laget virket som om alle ungdommene har blitt bra ivaretatt.

Jeg synes det er viktig at ungdommer lærer om kosthold. At ungdommene først trodde at Bacon var sunt viser bare hvor viktig et sånt opplegg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...