Gå til innhold

Selvklebende bh...håper den er bra da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For nå har jeg bestilt en.

http://www.unbra.no/startside/index_html

Så at de som prøvde den var kjempefornøyde (se artikkel fra Det Nye når du går inn på Q&A i linken).

Så jeg tenkte at dette kunne være et bra kjøp, og noe jeg kan bruke under alle festtopper og alle kjoler. Så slipper jeg å lete fram akkurat den riktige bh som passer til den og den toppen osv.

Håper bare den holder det den lover nå...er det noen her som har prøvd denne?

Den fra Lindex fikk ikke gode kritikker, derfor valgte jeg å bestille her istedenfor å kjøpe der.

Skrevet

Vet du om den gir løft? Eller er det bare for å dekke brystvortene under tynne penkjoler...?

Ser så rart ut, likssom.

Skrevet

Vet du om den gir løft? Eller er det bare for å dekke brystvortene under tynne penkjoler...?

Ser så rart ut, likssom.

Det testpersonene sa i artikkelen fra Det Nye, var ihvertfall at den gjorde at en fikk så mye løft en ønsket,men at den ikke ga inntrykk av større bryster som en push-up med innlegg vil gjøre.

Den dekker ikke bare brystvortene, den skal jo sitte å selve brystet og løfte og forme, som en vanlig bh skal - bare uten stroppene.

Og ifølge testpersonene satt den godt også, når en først fikk montert den riktig på.

lalala1365380457
Skrevet

har vært inne på siden og kiket på de jeg og..men jeg begynte å lure sånn på størrelsene at jeg ikke har tort å kjøpe ennå.. for f.eks. en C cup vil jo variere kjempemye alt etter størrelsen rundt ryggen (f.eks. forskjell på 70C og 95C, selve cuppen til 95C vil jo kanskje ligge nærere en 70E cup..) Bruker 70E, men så de kun hadde til D cup og er så usikker på om den vil bli for liten.. =/

Skrevet

har vært inne på siden og kiket på de jeg og..men jeg begynte å lure sånn på størrelsene at jeg ikke har tort å kjøpe ennå.. for f.eks. en C cup vil jo variere kjempemye alt etter størrelsen rundt ryggen (f.eks. forskjell på 70C og 95C, selve cuppen til 95C vil jo kanskje ligge nærere en 70E cup..) Bruker 70E, men så de kun hadde til D cup og er så usikker på om den vil bli for liten.. =/

Jeg leste at de skrev at dersom en brukte 75B skulle man bestille B, mens hvis man brukte 80B skulle man bestille C.

Kanskje du bør sende dem en mail og spørre dersom du er usikker på om en D vil passe.? De er sikkert opptatt av kundeservice siden dette er relativt nytt, vil jeg tro.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg leste at de skrev at dersom en brukte 75B skulle man bestille B, mens hvis man brukte 80B skulle man bestille C.

Kanskje du bør sende dem en mail og spørre dersom du er usikker på om en D vil passe.? De er sikkert opptatt av kundeservice siden dette er relativt nytt, vil jeg tro.

takk for svar, det var ikke så dumt..hehe, tenker ikke så langt på en søndag jeg ;) *sendermail*

Gjest theoline
Skrevet

Dette så jo ut som en genial ting, så da er det vel bare å bestille da..

Jeg tror jeg er vanvittig lettpåvirkelig her inne, bestiller omtrent alt dere anbefaler, he he, men stort sett har jeg blitt veldig fornøyd også da!

Trasig med disse størrelsene da, jeg har halvparten av BH-ene mine i 75B og halvparten i 75C, så satser jeg på B eller C-cup mon tro?

På det bildet så denne BHen veldig liten ut, men jeg aner ikke om det er en fordel at den er litt liten eller litt stor....

lalala1365380457
Skrevet

Jeg tror jeg er vanvittig lettpåvirkelig her inne, bestiller omtrent alt dere anbefaler, he he, men stort sett har jeg blitt veldig fornøyd også da!

Trasig med disse størrelsene da, jeg har halvparten av BH-ene mine i 75B og halvparten i 75C, så satser jeg på B eller C-cup mon tro?

På det bildet så denne BHen veldig liten ut, men jeg aner ikke om det er en fordel at den er litt liten eller litt stor....

man kan visst bytte om det viser seg at størrelsen blir feil =)

Gjest theoline
Skrevet

man kan visst bytte om det viser seg at størrelsen blir feil =)

Ja, jeg satser på det, selv om jeg er veldig dårlig på det der med klaging og returnering!

Går for en B tenker jeg, eller en C...

lalala1365380457
Skrevet

Ja, jeg satser på det, selv om jeg er veldig dårlig på det der med klaging og returnering!

Går for en B tenker jeg, eller en C...

hehehe ;)

jeg å har så lyst til å bestille..hadde virkelig kunnet tenkt meg en slik bh, kjøpte en dritfin lavrygget kjole som jeg vil bruke til jul.. men til meg er det snakk om en D cup vil passe min E cup..så hvis den ikke passer så får jeg jo ikke bytta i noe annet..har ikke så god råd for tiden, så jeg føler jeg ikke kan kaste penger ut vinduet =/

Skrevet

Den bør vel ikke være så stor, siden den ikke skal vise utenfor klærne. Men når den samtidig sitter som støpt, som jeg håper den gjør, så funker den vel forhåpentligvis som den skal.

Og om jeg anbefaler den vet jeg jo ikke ennå, i og med at jeg ikke har prøvd den. Men prøver jeg den og liker den skal jeg anbefale den så det holder. ;-)

Gjest theoline
Skrevet

hehehe ;)

jeg å har så lyst til å bestille..hadde virkelig kunnet tenkt meg en slik bh, kjøpte en dritfin lavrygget kjole som jeg vil bruke til jul.. men til meg er det snakk om en D cup vil passe min E cup..så hvis den ikke passer så får jeg jo ikke bytta i noe annet..har ikke så god råd for tiden, så jeg føler jeg ikke kan kaste penger ut vinduet =/

Hmmm, sendte inn en bestilling jeg, trodde kanskje jeg skulle betale på forhånd, men de sender visst med faktura med pakken.

Så om du bestiller en og den ikke passer kan du kanskje sende den tilbake uten å betale den først vil jeg tro, så da blir det ikke penger rett ut av vinduet da....

Bare et tips!!

Om og gjøre å dra med seg flest mulig i shoppingsuget her nå, he he!

Skrevet

Den vurderer jeg også å bestille nå, så du får si fra om det er fin. :-) Hvilken har du bestilt?

Skrevet

Den bør vel ikke være så stor, siden den ikke skal vise utenfor klærne. Men når den samtidig sitter som støpt, som jeg håper den gjør, så funker den vel forhåpentligvis som den skal.

Og om jeg anbefaler den vet jeg jo ikke ennå, i og med at jeg ikke har prøvd den. Men prøver jeg den og liker den skal jeg anbefale den så det holder. ;-)

Da venter jeg (spent) på rapporten før jeg bestemmer meg. :-)

Skrevet

Min søster prøve en slik for en del år siden og kom til konklusjonen at dersom man har såpass små bryster at man egentlig ikke trenger bh så funker den, men har man bryster som trenger støtte så funker den ikke.

Gi oss tilbakemelding da!

Skrevet

Min søster prøve en slik for en del år siden og kom til konklusjonen at dersom man har såpass små bryster at man egentlig ikke trenger bh så funker den, men har man bryster som trenger støtte så funker den ikke.

Men vi er mange ikke-BH-trengende som liker seg best med BH allikevel. :-)

Skrevet

Jeg har den fra lindex og synes den er ganske grei. Men kjempebra er den ikke så jeg vurderer bestille meg en slik en jeg også. Du må huske å gi rapport :)

Skrevet

Vel, jeg trenger nok bh, men mer for å forme kanskje. Bruker ikke de største, så jeg håper det vil si at den vil sitte pent på så det blir bra under festklær.

Skrevet

Jeg har den fra lindex og synes den er ganske grei. Men kjempebra er den ikke så jeg vurderer bestille meg en slik en jeg også. Du må huske å gi rapport :)

Rapport skal bli. :-)

Håper det blir en sprudlende rapport om hvor super den er da, har ikke lyst å kaste nesten 400 kr ut av vinduet...

Skrevet

Den vurderer jeg også å bestille nå, så du får si fra om det er fin. :-) Hvilken har du bestilt?

Jeg bestilte den billigste, siden den fikk mest skryt blant testpanelet. Hudfarget så den passer under både lyse og mørke topper/kjoler.

tenkte litt på å bestille den i kun silikon, som var bittelitt dyrere, men kom til at jeg fikk høre på testpanelet ettersom de sikkert hadde peiling.

Skal komme med rapport når jeg har prøvd den. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...