Gå til innhold

Selvklebende bh...håper den er bra da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte den billigste, siden den fikk mest skryt blant testpanelet. Hudfarget så den passer under både lyse og mørke topper/kjoler.

tenkte litt på å bestille den i kun silikon, som var bittelitt dyrere, men kom til at jeg fikk høre på testpanelet ettersom de sikkert hadde peiling.

Skal komme med rapport når jeg har prøvd den. :-)

Jeg synes den artikkelen var litt misvisende. Det er en som sier:

"- Av de vi testet likte jeg varianten i silikon best. "

Men samtidig står det.

"Alle tre jentene likte Unbras billigste variant best", men den billigste er jo ikke silikonvarianten, som en sier hun likte best... (???)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg bestilte den billigste, siden den fikk mest skryt blant testpanelet. Hudfarget så den passer under både lyse og mørke topper/kjoler.

tenkte litt på å bestille den i kun silikon, som var bittelitt dyrere, men kom til at jeg fikk høre på testpanelet ettersom de sikkert hadde peiling.

Skal komme med rapport når jeg har prøvd den. :-)

forsto det ut fra teksten at de likte den i silikon best jeg, tror det sto flere plasser..untatt en plass der det sto de likte den billigste..

Skrevet

Nå har også jeg bestilt en!

*spent på å prøve*

Stilig.

Du får komme med rapport du og når du har prøvd den da. :-)

Skrevet

Nå har også jeg bestilt en!

*spent på å prøve*

Stilig.

Skrevet

Jeg synes den artikkelen var litt misvisende. Det er en som sier:

"- Av de vi testet likte jeg varianten i silikon best. "

Men samtidig står det.

"Alle tre jentene likte Unbras billigste variant best", men den billigste er jo ikke silikonvarianten, som en sier hun likte best... (???)

Hm, jaja. Nå har jeg bestilt den billigste, så får jeg bare håpe den er bra.

Skrevet

Hm, jaja. Nå har jeg bestilt den billigste, så får jeg bare håpe den er bra.

Jeg venter spent på hvordan det går. :-)

Skrevet

Hmmm, skjønner ikke helt.

Den dekker til, men kan da umulig løfte opp og forme brystene?

Er den "bare" til smått gjennomsiktig tøy da eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

lalala1365380457
Skrevet

Er den "bare" til smått gjennomsiktig tøy da eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

tror det er det at den presser brystene mere sammen, inn mot midten, sikkert ikke så ideelt om man har hengepupper nei.. men kjekt om man bare vil få de "samlet" litt..

Skrevet

Stilig.

Det skal jeg gjøre!

Satser på den kommer til julebordet den 9.desember!

Skrevet

Den klistrer seg til huden ved hjelp av silikon, og så er det en hekte i midten foran, som man kan feste så den former som man vil ha det.

Sånn skjønte ihvertfall jeg det.

Skrevet

Det skal jeg gjøre!

Satser på den kommer til julebordet den 9.desember!

hehe det er julebordet jeg vil ha den til og. Om to uker.

Håper postgangen er rask.

Skrevet

hehe det er julebordet jeg vil ha den til og. Om to uker.

Håper postgangen er rask.

Ser ut som de sender ut de hudfargede den 29.november, så satser på at det går bra :-)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg leste at de skrev at dersom en brukte 75B skulle man bestille B, mens hvis man brukte 80B skulle man bestille C.

Kanskje du bør sende dem en mail og spørre dersom du er usikker på om en D vil passe.? De er sikkert opptatt av kundeservice siden dette er relativt nytt, vil jeg tro.

de svarte med en gang nå i morgest, så det virker som de er veldig serviceinnstillt ja =)

lalala1365380457
Skrevet

nå har jeg også bestillt. den i silikon. fikk svar fra kundeservice om at det bare var å returnere om den ikke skulle passe =) god service!

Skrevet

nå har jeg også bestillt. den i silikon. fikk svar fra kundeservice om at det bare var å returnere om den ikke skulle passe =) god service!

Så flott!

Dette lover bra, både fra servicesiden og levering. :-)

gleder meg til å prøve den, håper den passer. Men greit å vite at man kan bytte dersom det ikke passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...