Gå til innhold

mobiltelefoner i bagasjen på fly

Anbefalte innlegg

Gjest reiselyst
Skrevet

spurte om dette tidligere, og fikk svar at dere trodde det ville se mistenksomt ut hvis jeg tar med 20 mobiltelefoner jeg skal gi i gave til familie og venner i italia. hvis de i sikkerhetskontrollen ser disse i bagasjen min vil de kanskje tro det er tyvgods. men hvis de sjekker imei nr inni telefonene og kontakter politiet får jo de vite at de ikke er meldt stjålet.alle nr'ene er registrert i mitt navn.

så selv om jeg ikke har kvitteringer til alle telefonene burde det vel gå greit?

håper noen vet. for hvis det er mulig at det blir problemer og forsinkelser pga dette, lar jeg heller være å ta dem med

Skrevet

De sjekker vel bare håndbagasjen? Du kan ta de i kofferten og ha med kvitteringene?

Caloni Makaroni
Skrevet

Hehe, jeg svarte deg i din forrige tråd også...men det ble noe veldig motsigende i ditt innlegg nå.

Du skriver at sikkerhetspersonalet kan sjekke id-numrene på alle 20 mobilene opp mot politiets register for stjålne mobiltelefoner eller hva det nå var du sa, samtidig som at du understreker at du ikke vil det skal bli tidkrevende ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...