Gå til innhold

16åring med en 37 åring?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Etter at mannen hadde voldtatt jenta på det aller groveste, kjørte han henne til butikken for å kjøpe godteri".

Tragisk. Men det JEG lurer på, er hvordan en som mentalt fungrere som en 10-åring har klart å få lappen.

Skrevet

"Etter at mannen hadde voldtatt jenta på det aller groveste, kjørte han henne til butikken for å kjøpe godteri".

Tragisk. Men det JEG lurer på, er hvordan en som mentalt fungrere som en 10-åring har klart å få lappen.

Det er faktisk mulig. Jeg husket en original der jeg vokste opp i tenårene. Han var som en unge mellom ørene, men fikk kjøre moped. Han hadde fått forsøke seg på kjøreopplæring på bil også, men det ble stoppet da han tok feil av gass og brems i et lyskryss.

"..........................................."

Skrevet

Det er faktisk mulig. Jeg husket en original der jeg vokste opp i tenårene. Han var som en unge mellom ørene, men fikk kjøre moped. Han hadde fått forsøke seg på kjøreopplæring på bil også, men det ble stoppet da han tok feil av gass og brems i et lyskryss.

"..........................................."

Hehe, feil av gass og brems? Enda godt det skjedde under øvelsekjøring da og ikke etter at noen trodde han var god nok til å få lappen.

Skrevet

Kjørelæreren min fortalte om en elev han hadde som var noe tilbakestående. Hun ble forsåvidt flink til det rent tekniske, men fikk ikke lappen fordi hun var ukonsentrert og skulle vinke til hver eneste buss-sjåfør bl.a...

Skrevet

Kjørelæreren min fortalte om en elev han hadde som var noe tilbakestående. Hun ble forsåvidt flink til det rent tekniske, men fikk ikke lappen fordi hun var ukonsentrert og skulle vinke til hver eneste buss-sjåfør bl.a...

Heh... Kjørelæreren min fortalte om en elev, for mange år siden, som var helt umulig. Viste seg til slutt at han var veldig, veldig svaksynt og brukte verken linser eller briller.

Men var en i klassen min på videregående som var tilbakestående (vet ikke hvilken diagnose). Han var veldig, veldig svak på de fleste områder. Men han hadde én feil på teoriprøven! Når det gjaldt bilkjøring var han bare veldig flink.

Skrevet

Jeg vet om en med Downs som hadde lappen. Han er død nå.

Skrevet

Hehe, feil av gass og brems? Enda godt det skjedde under øvelsekjøring da og ikke etter at noen trodde han var god nok til å få lappen.

Sånt har en tendens til å bli oppdaget ganske tidlig :-)

Litt som en mc-lærer jeg hadde, som fortalte om ei som to ganger etter hverandre bare veltet helt "uprovosert" mens hun kjørte rett frem. Et eller annet med balansen som gjorde henne uskikket til å kjøre tohjuling.

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...