Gå til innhold

Steketid for pepperkaker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert eneste år har jeg glemt det, og må finne det ut på nytt.

Hvor lenge skal pepperkakene stekes - og på hvilken temperatur?

Bill mrk "to brett som venter og et utålmodig barn"

Skrevet

Jeg har akkurat stekt flere brett nå. Hadde heller ikke noen oppskrift, men det gikk bra med 175 grader og ca. 10 minutter. (jeg har varmluftsovn) Følg nøye med på det første brettet, så går det nok bra.

Skrevet

Jeg har akkurat stekt flere brett nå. Hadde heller ikke noen oppskrift, men det gikk bra med 175 grader og ca. 10 minutter. (jeg har varmluftsovn) Følg nøye med på det første brettet, så går det nok bra.

Takk for raskt svar. Det gikk veldig greit med 175 grader i 8-9 minutter. :o)

Skrevet

Takk for raskt svar. Det gikk veldig greit med 175 grader i 8-9 minutter. :o)

Mine ble litt ymse, men så var jo heller ikke utgangspunktet så lett ettersom noen av pepperkakene var 0,5 mm tykke mens andre var 3 cm tykke! Sånn går det når ungene får holde på med kjevla alene mens mor surfer på nettet....

Skrevet

Mine ble litt ymse, men så var jo heller ikke utgangspunktet så lett ettersom noen av pepperkakene var 0,5 mm tykke mens andre var 3 cm tykke! Sånn går det når ungene får holde på med kjevla alene mens mor surfer på nettet....

Hehe, det var litt ymse tykkelse (og fasong) her også, men de smakte godt og ble ikke svidd - og det er jo det viktigste. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...