Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hvert eneste år har jeg glemt det, og må finne det ut på nytt. Hvor lenge skal pepperkakene stekes - og på hvilken temperatur? Bill mrk "to brett som venter og et utålmodig barn" 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg har akkurat stekt flere brett nå. Hadde heller ikke noen oppskrift, men det gikk bra med 175 grader og ca. 10 minutter. (jeg har varmluftsovn) Følg nøye med på det første brettet, så går det nok bra. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Jeg har akkurat stekt flere brett nå. Hadde heller ikke noen oppskrift, men det gikk bra med 175 grader og ca. 10 minutter. (jeg har varmluftsovn) Følg nøye med på det første brettet, så går det nok bra. Takk for raskt svar. Det gikk veldig greit med 175 grader i 8-9 minutter. ) 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Takk for raskt svar. Det gikk veldig greit med 175 grader i 8-9 minutter. ) Mine ble litt ymse, men så var jo heller ikke utgangspunktet så lett ettersom noen av pepperkakene var 0,5 mm tykke mens andre var 3 cm tykke! Sånn går det når ungene får holde på med kjevla alene mens mor surfer på nettet.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Mine ble litt ymse, men så var jo heller ikke utgangspunktet så lett ettersom noen av pepperkakene var 0,5 mm tykke mens andre var 3 cm tykke! Sånn går det når ungene får holde på med kjevla alene mens mor surfer på nettet.... Hehe, det var litt ymse tykkelse (og fasong) her også, men de smakte godt og ble ikke svidd - og det er jo det viktigste. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.