Gå til innhold

Innstallere ratt og pedaler på pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er noen spilledolere her inne som kanskje også har innstallert og brukt et slikt ratt med pedaler til.

Guttungen kjøpte nemmelig et slikt. Innstallering går greit, vi kommer til et vindu hvor vi kan prøve rattet, knappene på det, gass og brems. Alt funker der.

Men i spillet "need for speed tokyo drift" så virker ratt men ikke pedaler.

Spillt er avinnstallert og innstallert på nytt, alt skal være i skjønneste orden.

Tror jeg da, men hva er det jeg har misset på vegen?

Skrevet

Sleit med det samme..... Til slutt fant vi ut at man må gå inn på INNSTILLINGER på spillet, der vil du få opp forskjellige valg på HVA SLAGS TYPE KONSOLL/RATT du skal innstallere. På instruksjonsboken står det hva rattet heter - så velger du altså dette. Dette var ikke forhandler klar over....og ikke står det noen plasser i instruksjonsboken heller.....

Jaja. Lykke til da:)

Skrevet

Sleit med det samme..... Til slutt fant vi ut at man må gå inn på INNSTILLINGER på spillet, der vil du få opp forskjellige valg på HVA SLAGS TYPE KONSOLL/RATT du skal innstallere. På instruksjonsboken står det hva rattet heter - så velger du altså dette. Dette var ikke forhandler klar over....og ikke står det noen plasser i instruksjonsboken heller.....

Jaja. Lykke til da:)

Okey, da får jeg prøve det i morgen.

Forhandler sa også noe sånt til meg, det var da sååååå lett å ordne, ja,ja, klarte jeg det ikke så fikk jeg bare ta med hele datamaskinen ned (!) så skulle han ordne det.

Phuhh...skakke værra lett nei :)

Skrevet

Okey, da får jeg prøve det i morgen.

Forhandler sa også noe sånt til meg, det var da sååååå lett å ordne, ja,ja, klarte jeg det ikke så fikk jeg bare ta med hele datamaskinen ned (!) så skulle han ordne det.

Phuhh...skakke værra lett nei :)

Jeg vet:) det var et^¤"%()?+* før vi skjønte det, men såre enkelt da vi fant ut av det:) Barna satt der - vi begynte å bli temmelig stressa - og til slutt mente barna at de bare kunne bruke de gamle håndkonsollene istedet for at vi innstallerte ratt og pedaler.... Vel - du får si i fra hvis du ikke får det til - skal nok hjelpe deg skjønner du:)

Skrevet

NFS Tokyo Drift på PC? Den finner jeg ikke noe informasjon om noe sted?

Skrevet

NFS Tokyo Drift på PC? Den finner jeg ikke noe informasjon om noe sted?

Kjøpt på Elkjøp :)

Skrevet

Kjøpt på Elkjøp :)

Jojo, men selv ikke EA som lager spillene har dette på sin hjemmeside. Derimot så skryter de fælt av NFS Carbon som akkurat har kommet.

Skrevet

Jojo, men selv ikke EA som lager spillene har dette på sin hjemmeside. Derimot så skryter de fælt av NFS Carbon som akkurat har kommet.

Ahhhh, kanskje det er Carbon!!!

(Guttungen sin skjønner du, ikke jeg :)

Skrevet

Ahhhh, kanskje det er Carbon!!!

(Guttungen sin skjønner du, ikke jeg :)

Har du muligens sett filmen; The Fast and the Furious: Tokyo Drift i det siste?

Skrevet

Har du muligens sett filmen; The Fast and the Furious: Tokyo Drift i det siste?

Neeeeeiii, men guttungen fikk den pakka med alle tre av dem akkurat rundt den tiden han kjøpte pcspillet :o

Så det sååååå ;)

Skrevet

Jeg vet:) det var et^¤"%()?+* før vi skjønte det, men såre enkelt da vi fant ut av det:) Barna satt der - vi begynte å bli temmelig stressa - og til slutt mente barna at de bare kunne bruke de gamle håndkonsollene istedet for at vi innstallerte ratt og pedaler.... Vel - du får si i fra hvis du ikke får det til - skal nok hjelpe deg skjønner du:)

Kjæra nån sier jeg bare, dette får jeg ikke til :(

Finner ingen innstillinger, kun denne "testruten" og der får man ikke gjort noen ting annet enn å teste, og da fungerer alt.

Prøvde å lage en profil, og fikk snudd på rattet og brukt begge pedalene men fremdeles så virker det ikke i spillet.

Vær så sniiiiiiil, hjeeeelp ;)

Skrevet

Kjæra nån sier jeg bare, dette får jeg ikke til :(

Finner ingen innstillinger, kun denne "testruten" og der får man ikke gjort noen ting annet enn å teste, og da fungerer alt.

Prøvde å lage en profil, og fikk snudd på rattet og brukt begge pedalene men fremdeles så virker det ikke i spillet.

Vær så sniiiiiiil, hjeeeelp ;)

Er det på PS2 du skal innstallere egentlig?

Skrevet

Nei, det er pc :I

Skrevet

Vi fikk det til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...