Gå til innhold

Ang. søknadsfrist

Anbefalte innlegg

Gjest søkerinnen
Skrevet

En søknadsfrist er utlyst til å være den 1.desember og alle søknader må sendes via post.

Er det da i orden om jeg har poststempel på 1.desember, eller blir det for sent?

Skrevet

Hvorfor ikke bare sende før for sikkerhetsskyld?

Skrevet

Det synes jeg også ofte er vanskelig å tolke. Jeg ville sendt så de hadde den senest 1. desember, og man skulle tro du har nok av tid. :-)

Gjest søkerinnen
Skrevet

Det synes jeg også ofte er vanskelig å tolke. Jeg ville sendt så de hadde den senest 1. desember, og man skulle tro du har nok av tid. :-)

Ja, jeg skulle gjerne gjort det, men en stor del av søknaden er et vedlegg som jeg ikke mottar før den 1.des og det blir dumt å sende uten dette...litt vanskelig å forklare dette nærmere, men jeg kan ikke si mer!

Skrevet

Ja, jeg skulle gjerne gjort det, men en stor del av søknaden er et vedlegg som jeg ikke mottar før den 1.des og det blir dumt å sende uten dette...litt vanskelig å forklare dette nærmere, men jeg kan ikke si mer!

Så får du ta kontakt med arbeidsgiver og spørre om det er OK du sender inn litt senere.

Skrevet

Send gjerne før, hvis du kan.

Hvis det poststemples 1.des. ville jeg tatt en telefon til dem det gjelder og informert dem om at det kommer en søknad i posten, for sikkerhets skyld.

Lykke til!

Skrevet

Kan du ikke bare ringe de og fortelle om det vedlegget? Det går jo an å avtale om du skal sende søknaden til fristen og ettersende vedlegget, eller om du får lov til å sende alt sammen etter 1 des.

Skrevet

Det pleier å være greit, ellers står det gjerne at søknaden må være oss i hende senest, osv.

Sender du sent blir du åpnet sist og lagt på toppen av bunken... Kanskje.

Det er også greit å ringe og informere. Da har du i tillegg lagt navnet ditt i hjernebarken på vedkommende.

Gjest søkerinnen
Skrevet

Så får du ta kontakt med arbeidsgiver og spørre om det er OK du sender inn litt senere.

Er ikke arbeid det er snakk om, men ellers takk for svar:)

Skrevet

Er fristen den 1. så er det nok at den er poststemplet før den 1.

Men står det at den må være i deres hende innen den 1, må den sendes i god tid før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...