Gå til innhold

Hvordan er det med strass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke strass i det hele tatt nå? Sånn ift mote og sånn... det var jo moderne her for en stund siden hvertfall...?

Jeg skal på julebord, og har en enkel svart kjole med ganske stor utringning. Har ekte diamantøredobber og diamantarmbånd, men ikke ring og smykke. Kan jeg bruke strass da..? Syns det ser litt puslete ut med bare noe tynt sølv i halsen....

Skrevet

Synes det lett blir for mye om man har noe glitrende i halsen, i ørene, på armen og på fingrene, jeg. Spørs jo litt på størrelsen på smykkene du allerede har. Men det er min mening. Dersom strassen ikke ser altfor billig ut, go for it...

Gjest Sikkert noe alle vet, men....
Skrevet

Og hva er strass?

Skrevet

Stor strass så, mer usikker på sånne små steiner som vi brukte på 80-tallet. Under Emmy tidligere i høst var det i alle fall flere av stjernene som brukte smykker som mest av alt minnet om enorm strass. Eksempel:

http://tinyurl.com/v3ueq

Skrevet

Kan noen forklare hva strass er for noe? Er det en bestemt type smykke, eller en stil??

Aldri hørt om det jeg.

Skrevet

Altså noe med masse jukse-diamanter på???

Jepp:)

Diamanter som ikke er diamanter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...