Gå til innhold

Solariumlukt av selvbruningslotion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn selvbruningslotion som er en slags mellomting mellom selvbruningskrem og fuktighetskrem (Natusan). Problemet er at når jeg nå har smurt meg med denne lukter det rart av kroppen - omtrent som når jeg har vært i solarium. Trodde solariumslukta kom av en slags svettelukt, men nå skjønner jeg lite...

Har andre erfart dette? Er det evt. andre merker som er bedre? Vet jo at det har kommet mange forskjellige slike kremer nå. Har lyst til å få litt farge på kroppen nå, men har jo ikke akkurat lyst til å gå rundt å lukte vondt....

Skrevet

Har forsøkt flere merker, og det er det samme med alle. Kjipt.. :(

Skrevet

Har også erfart den lukten, jeg liker den dårlig, men hva gjør man ikke for litt farge...

Jeg synes den Natusan-kremen er god likevel jeg. Den er enkel å bruke, man ender ikke opp med skjolder og slikt.

Skrevet

den fra dove syns jeg lukter godt..

Ikke enig, den lukter likt de andre etter at den "verste" parfymelukta har gitt seg. :(

Skrevet

Har forsøkt flere merker, og det er det samme med alle. Kjipt.. :(

Men etter noen dager blir jo ikke brunfargen slik den opprinnelig var da? Syns det var stygt når den ble flekkvis brun etter en stund.... eller er det bare meg....:)

Skrevet

lukta kommer av stoffet dihydroksyacetone - som huden utvikler selv.

Skrevet

Men etter noen dager blir jo ikke brunfargen slik den opprinnelig var da? Syns det var stygt når den ble flekkvis brun etter en stund.... eller er det bare meg....:)

Det er jo som med vanlig soling, det? Med mindre du gnukker og gnir på ett bestemt sted, kanskje - husker i "gamle dager", da var ikke kremene så gode, da kunne man risikere at føttene ble bleike fra ankelen og ned om man gikk en dag i sokker og sko etter å ha smurt seg inn... :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...