morinor Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg har kjøpt en sånn selvbruningslotion som er en slags mellomting mellom selvbruningskrem og fuktighetskrem (Natusan). Problemet er at når jeg nå har smurt meg med denne lukter det rart av kroppen - omtrent som når jeg har vært i solarium. Trodde solariumslukta kom av en slags svettelukt, men nå skjønner jeg lite... Har andre erfart dette? Er det evt. andre merker som er bedre? Vet jo at det har kommet mange forskjellige slike kremer nå. Har lyst til å få litt farge på kroppen nå, men har jo ikke akkurat lyst til å gå rundt å lukte vondt.... 0 Siter
birdie Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har forsøkt flere merker, og det er det samme med alle. Kjipt.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 den fra dove syns jeg lukter godt.. 0 Siter
Mañana Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har også erfart den lukten, jeg liker den dårlig, men hva gjør man ikke for litt farge... Jeg synes den Natusan-kremen er god likevel jeg. Den er enkel å bruke, man ender ikke opp med skjolder og slikt. 0 Siter
birdie Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 den fra dove syns jeg lukter godt.. Ikke enig, den lukter likt de andre etter at den "verste" parfymelukta har gitt seg. 0 Siter
Gjest ylayala Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har forsøkt flere merker, og det er det samme med alle. Kjipt.. Men etter noen dager blir jo ikke brunfargen slik den opprinnelig var da? Syns det var stygt når den ble flekkvis brun etter en stund.... eller er det bare meg.... 0 Siter
Signaturelle Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 lukta kommer av stoffet dihydroksyacetone - som huden utvikler selv. 0 Siter
birdie Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Men etter noen dager blir jo ikke brunfargen slik den opprinnelig var da? Syns det var stygt når den ble flekkvis brun etter en stund.... eller er det bare meg.... Det er jo som med vanlig soling, det? Med mindre du gnukker og gnir på ett bestemt sted, kanskje - husker i "gamle dager", da var ikke kremene så gode, da kunne man risikere at føttene ble bleike fra ankelen og ned om man gikk en dag i sokker og sko etter å ha smurt seg inn... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.