Gå til innhold

skal, skal ikke sende en melding?

Anbefalte innlegg

Gjest mossejento
Skrevet

jeg var ute med en fyr jeg liker veldig godt i går. Vi hadde det veldig kjekt, vi pratet masse og flørtet egentlig også. Men vi utvekslet aldri telefonnummer. Jeg glemte det rett og slett, og så kom jeg jo på dette etterpå. Men jeg kan jo alltids få tak i det et sted. Nå har jeg lyst å sende en melding. Men jeg vet ikke helt om jeg skal gjøre det og hva jeg eventuelt skal skrive. Er det teit når vi ikke har utvekslet nr engang? Jeg kommer garantert til å treffe han igjen om et par uker... Hva kan jeg eventuelt skrive for at det ikke blir for desperat? Er det dumt å hinte om at vi bør treffes igjen? Jeg vet jo ikke om interessen er gjensidig... Ville du sendt en melding? Og hva ville den inneholdt sånn ca?

Skrevet

Ville skrevet at jeg i desperasjon hadde lett opp nr hans - i og med jeg likte han så godt - og at jeg gjerne ville takke for en svært hyggelig date?

Skrevet

Sporet opp nr ditt fordi jeg vil takke for sist ;) Jeg hadde det topp, når tid kan vi gjenta? Hehe. Ønsker deg en god uke.... klemz fra...

Eller noe? :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde ventet to uker til jeg traff han neste gang og hvis jeg merket at han virket kenne så ville jeg spurt om nr da.

Skrevet

Sporet opp nr ditt fordi jeg vil takke for sist ;) Jeg hadde det topp, når tid kan vi gjenta? Hehe. Ønsker deg en god uke.... klemz fra...

Eller noe? :)

off....klemz?!

Skrevet

off....klemz?!

Haha, ja er det ikke det ungdommen skriver i dag? Jeg selv holder meg til klem fra...

Skrevet

off....klemz?!

Hehe det samme tenkte jeg. Koz og klemz skriver man ikke! :)

Skrevet

Hehe det samme tenkte jeg. Koz og klemz skriver man ikke! :)

joho så.. :) Nei det er kanskje bare barna?

Gjest mossejento
Skrevet

Personlig hadde jeg nok ventet to uker.

hvorfor? Jeg kjenner jo fyren fra før da... Vi møttes ikke i går liksom...

Skrevet

hvorfor? Jeg kjenner jo fyren fra før da... Vi møttes ikke i går liksom...

Fordi jeg ikke liker å stresse med sånt :)

Men det er jo opp til enhver :)

Skrevet

Haha, ja er det ikke det ungdommen skriver i dag? Jeg selv holder meg til klem fra...

Bra. Tror ikke det er så mange som bruker z-språk lengre, jeg håper ihvertfall ikke det.

For å være veldig pirkete og utenfor tema: Synes ikke man skal dele ut "klemmer" og "koser" per sms, med mindre man ville gitt en klem i virkeligheten etter å ha sagt det samme. Fikk senest i forigårs melding fra en kollega ang. vaktbytte, og i den sms'en sto det "kos og klem fra ---". Det var en kollega jeg har møtt kun en gang på jobb, og jeg er absolutt ikke på klemmern med vedkommende og kommer neppe til å bli det heller. Mulig jeg har et anstrengt forhold til dette fordi jeg ikke er en klemmer i virkeligheten, men jeg synes det er en merkelig forskjell på antall sms-klemmer og virkelighetsklemmer i denne verden.

Skrevet

Bra. Tror ikke det er så mange som bruker z-språk lengre, jeg håper ihvertfall ikke det.

For å være veldig pirkete og utenfor tema: Synes ikke man skal dele ut "klemmer" og "koser" per sms, med mindre man ville gitt en klem i virkeligheten etter å ha sagt det samme. Fikk senest i forigårs melding fra en kollega ang. vaktbytte, og i den sms'en sto det "kos og klem fra ---". Det var en kollega jeg har møtt kun en gang på jobb, og jeg er absolutt ikke på klemmern med vedkommende og kommer neppe til å bli det heller. Mulig jeg har et anstrengt forhold til dette fordi jeg ikke er en klemmer i virkeligheten, men jeg synes det er en merkelig forskjell på antall sms-klemmer og virkelighetsklemmer i denne verden.

Himmel :) Jeg hadde aldri sendt noe sånt til en kollega. Jeg forstår hva du mener, for jeg får også sms klemmer fra folk jeg aldri har tenkt på å gi klem. Det blir litt ekkelt på en måte. Jeg er nok en klemmer, men mulig flere på sms. Har ikke tenkt over det, men skal! ;)

Skrevet

Himmel :) Jeg hadde aldri sendt noe sånt til en kollega. Jeg forstår hva du mener, for jeg får også sms klemmer fra folk jeg aldri har tenkt på å gi klem. Det blir litt ekkelt på en måte. Jeg er nok en klemmer, men mulig flere på sms. Har ikke tenkt over det, men skal! ;)

Hehe, ok. Er jo bare en liten detalj, og mistenker at de fleste driter i om det står koz og klemz i en melding eller ikke. Kanskje slenger de det på etter vane, ellers så tror de jeg blir glad...? Men jeg klarer selvsagt å irritere meg over det:)

Skrevet

Du må droppe z i klemz ;) Spesielt om du er over 20år. Du kjenner han fra før, send ivei!

Skrevet

Hvorfor skal dere jenter alltid være så forbannet kostbare? Dere går ofte glipp av kanskje deres livs store kjærlighet for at dere av en eller annen grunn ikke skal vise interesse for en mann.

Vi menn liker selvsagt at jentene viser interesse.

*rister på hode*

Gjest mossejento
Skrevet

Hvorfor skal dere jenter alltid være så forbannet kostbare? Dere går ofte glipp av kanskje deres livs store kjærlighet for at dere av en eller annen grunn ikke skal vise interesse for en mann.

Vi menn liker selvsagt at jentene viser interesse.

*rister på hode*

Ro deg ned mann...

Jeg har sendt melding til han og alt jeg... Noen ganger når man er forelska, blir man bare veldig usikker og trenger råd fra andre...

Skrevet

Ro deg ned mann...

Jeg har sendt melding til han og alt jeg... Noen ganger når man er forelska, blir man bare veldig usikker og trenger råd fra andre...

Det er så, men dette er et typisk kvinnefenomen.

Roe meg ned? Hadde du visst hvor rolig jeg er så hadde du nok ikke sagt det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...