Gå til innhold

sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver du klemz eller klem?

Kos eller koz?

Er du over eller under 25år?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

7

• Lillemus

3

• Glimtipper

3

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er 24 og jeg skriver "klem". Om noe, vanligvis ingenting.

Skrevet

Klem og kos. Klemz og koz er gyselig. Ja, det er en stund siden jeg var under 25.

Skrevet

Klem og kos. Klemz og koz er gyselig. Ja, det er en stund siden jeg var under 25.

Dumt, men måtte liksom vite alderen her. Sånt spør man jo ikke om :) Lenge siden med meg også!

Skrevet

Dumt, men måtte liksom vite alderen her. Sånt spør man jo ikke om :) Lenge siden med meg også!

Alderen er nok ganske vesentlig akkurat i dette spørsmålet - er det mange som er over 17 som skriver klemz og koz da?

Bortsett fra han som ble min kjære, jeg tror jeg holdt i to mailer med "Klemz XXX" før jeg ba ham om å slutte å skrive det for jeg syntes det var så fælt... ;o)

Skrevet

Alderen er nok ganske vesentlig akkurat i dette spørsmålet - er det mange som er over 17 som skriver klemz og koz da?

Bortsett fra han som ble min kjære, jeg tror jeg holdt i to mailer med "Klemz XXX" før jeg ba ham om å slutte å skrive det for jeg syntes det var så fælt... ;o)

Det er vel helst barna mine som skriver klemz :)

Men de XXX burde du bedt han fortsette med ;)

hare1365380455
Skrevet

Hva er vitsen med den z-en?

Skrevet

Er egentlig ingen klem og kosperson til de jeg smser med. Så det blir ingen av delene

Skrevet

Klem til nød, men det er sjelen. Kaaanskje en kos, evt. litt kos til kjæresten, men da er jeg kreizi ass! Og jeg er 21.

Svigermor (50) skriver forresten koz eller klemz i svært mange meldinger....men hun er jo et kapittel for seg selv:)

Skrevet

Klem til nød, men det er sjelen. Kaaanskje en kos, evt. litt kos til kjæresten, men da er jeg kreizi ass! Og jeg er 21.

Svigermor (50) skriver forresten koz eller klemz i svært mange meldinger....men hun er jo et kapittel for seg selv:)

*så skjønn*

Skrevet

J skriver Klmz og Koz og zuzz og nzz.

nzz :) Den var søt!

Skrevet

Klem. Kos skriver jeg svært sjelden, tror ikke jeg har brukt det siden jeg og sambo var nyforelsket og sendte ørten sms til hverandre hver dag.

Men pappa slår til med ett koz i mailene sine innimellom, tror har har blitt påvirket av mine yngre søsken.

Jeg er litt under 25.

Skrevet

Jeg skriver klem og kos og syns det er patetisk å slenge på en z.

Skrevet

J skriver Klmz og Koz og zuzz og nzz.

Pøh, jeg har aldri fått zuzz av deg! :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...