Mista nikket Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Tenker på reklamen fra Gilde der han sitter og tygger og tygger kjøtt som ikke er fra Gilde. Han må ha utrolig dårlige tenner. Alle de andre har spist opp maten og han sliter fortsatt. 0 Siter
Gjest ikke nick akkurat nå Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg tror han ikke har det så bra på jobben og bare skylder på kjøttet for ikke å ødelegge festen. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Jeg tror han ikke har det så bra på jobben og bare skylder på kjøttet for ikke å ødelegge festen. Nei, det må være tennene :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Dette har jeg også kommentert, hvorfor skulle han slite mer enn de andre? Tullete reklame. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. november 2006 Forfatter Skrevet 20. november 2006 Dette har jeg også kommentert, hvorfor skulle han slite mer enn de andre? Tullete reklame. Helt enig. Som så mange andre reklamer en kan finne andre meninger i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.