Gjest Ganske så fortvilet.. Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Høres egentlig ganske klassisk ut dette, men.... Har 2 barn (2 og 7 år) og samboer. I det siste begynner han å gjemme på mobilen.. Da jeg skulle låne mobilen hans her en dag, så måtte han tydeligvis slette utboksen/innboksen før jeg fikk låne den... Han har tydelig mistet det meste av interessen for meg... og hjemme sier han nesten ALDRI et eneste ord til meg.. Kun om jeg spør om noe, så svarer han.. Jeg har vært travelt opptatt med jobbing, så jeg har ikke merket denne utviklingen før den siste mnd... Kjeder tydelig vettet av seg når han er hjemme med meg, og er egentlig heller ikke interessert i å finne på noe sammen med meg.. Synes det er for tidlig å bli en kjedelig kjerring som sitter hjemme hver eneste kveld, mens han gjør akkurat det han har lyst til... Jeg hadde faktisk fått et liv - om vi hadde bodd hver for oss, med delt foreldrerett... Men så har vi to små barn... Noen som har erfaringer å dele? - eller tips om hva som kan være best å gjøre? Nå er alt så veldig tomt.. 0 Siter
Gjest prex plutos Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Virker ikke som du er villig til å kjempe for dette forholdet. Kanskje på tide å begynne prosessen å prate med mannen din om eventuelt brudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.