Gå til innhold

Frokost-quis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på i dag? Er det tull eller? Virker litt fjern han fyren, men syns det er litt drøyt av hu ene programlederen å le og spøke på vegne av den ene deltakeren.

Skrevet

Jeg tror det programmet er tull. Både mora mi og tanta mi ringte inn og de fikk aldri premiene sine. Riktignok ikke noen storpremie men allikevel så er det kjipt.

Skrevet

Det er nødt til å være tull. Ser ut som det er klippet..

Skrevet

Jeg tror det programmet er tull. Både mora mi og tanta mi ringte inn og de fikk aldri premiene sine. Riktignok ikke noen storpremie men allikevel så er det kjipt.

Selve programmet er vel ordentlig? Men episoden i dag tror jeg er noe skjult kamera eller noe. Tror hu sa det. For å lure den andre deltakeren. Han ene er jo helt fjern. Bruker laaaang tid på å velge, prater under hele programmet, synger, jubler og drikker av vannglasset til hun andre :P

Skrevet

nå ble jeg nyskjerrig.. *slårpå*

Det er visst thomas og harald fra senkveld som fjernstyrer han ene.. lol.. Trodde virkelig han var helt fjern nå..

lalala1365380457
Skrevet

haha, ser det rulla over skjermen at det er thomas og harald som fjernstyrer ham! lol

lalala1365380457
Skrevet

Det er visst thomas og harald fra senkveld som fjernstyrer han ene.. lol.. Trodde virkelig han var helt fjern nå..

hahaha,skulle ønske jeg fikk med meg det hele..

Skrevet

hahaha,skulle ønske jeg fikk med meg det hele..

Får sikkert se det på senkveld til fredag :) Jeg ble helt flau på hans vegne først. At det kunne gå an å drite seg ut så fælt :P Nå ble det jo bare morsomt.

hjernetrimmern
Skrevet

Det var innslag om dette i fredagens episode av Senkveld, om at det er Thomas og Harald som fjernstyrer han.

Tror ikke vi får se mer av det på fredag som kommer, i og med det ble vist for oss fredag 17.november. De sa det da, at det programmet skulle komme på mandag...så det er hvertfall ikke direkte...

Skrevet

Det var innslag om dette i fredagens episode av Senkveld, om at det er Thomas og Harald som fjernstyrer han.

Tror ikke vi får se mer av det på fredag som kommer, i og med det ble vist for oss fredag 17.november. De sa det da, at det programmet skulle komme på mandag...så det er hvertfall ikke direkte...

Å så dumt.. Hadde lyst til å se det jeg :(

Skrevet

Får sikkert se det på senkveld til fredag :) Jeg ble helt flau på hans vegne først. At det kunne gå an å drite seg ut så fælt :P Nå ble det jo bare morsomt.

Det er allerede sendt på Senkveld.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Det var på Senkveld om fredagen :), det er Harald og Thomas som styrer han.

Skrevet

Selve programmet er ikke tull? Kom både moren din OG søsteren din gjennom for å prate med pia haraldsen? Det er nemlig bare på den måten man vinner penger.

Skrevet

Selve programmet er ikke tull? Kom både moren din OG søsteren din gjennom for å prate med pia haraldsen? Det er nemlig bare på den måten man vinner penger.

Det var mora mi og tanta mi. De kom ikke i gjennom og prata med Pia Haraldsen, men de kom i gjennom til de som tok telefonen, og ble lovet en premie. Tror det var en løper eller en duk, men ingen av dem fikk noe. Det var ikke samtidig, dette skjedde med noen måneders mellomrom.

Skrevet

Å så dumt.. Hadde lyst til å se det jeg :(

Senkveld kommer i reprise sent i kveld.

Skrevet

Det var mora mi og tanta mi. De kom ikke i gjennom og prata med Pia Haraldsen, men de kom i gjennom til de som tok telefonen, og ble lovet en premie. Tror det var en løper eller en duk, men ingen av dem fikk noe. Det var ikke samtidig, dette skjedde med noen måneders mellomrom.

Det er vel ingen som vinner duker i frokostquis :P De ringte riktig nummer? ;)

Skrevet

Senkveld kommer i reprise sent i kveld.

tusen takk :) må se det.. hehe

Skrevet

Hmm ok.. jeg har aldri hørt om at man kan få trøstepremie der men jeg tror ihvertfal at hvis du kommer frem på tlf og vinner penger så får du pengene.

Skrevet

Det er vel ingen som vinner duker i frokostquis :P De ringte riktig nummer? ;)

Det ble sagt at de skulle få det som trøstepremie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...