Gå til innhold

Hvor ble Vis Koder av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I "gamle dager" var en av de få kommandoene jeg ofte brukte, den som het Vis Koder. Klikket man på den, kom det fram alt som akkurat da var i bruk av tegn og formater osv. Jeg kan ikke finne noe som likner på min Windows XP versjon 2002.

Nå har jeg for eksempel ufoprvarende kommet borti et eller annet som får linjene til å bli "spist opp" fra midten når jeg skal delete litt. Tror ikke det er Insert-tasten, den har jeg prøvd både av og på.

Men om nå den praktiske Vis Koder hadde vært der - DA hadde jeg kunnet klikke den fram og se hva søren jeg hadde rotet meg borti nå.

Den må jo finnes, men hvilket navn gjemmer den seg bak?

Skrevet

Kanskje det var noe feil med dol? Jeg også hadde problemer med dette tidligere i dag da jeg skulle redigere et innlegg før jeg sendte det. Det er imidlertid greit igjen nå.

Skrevet

Kanskje det var noe feil med dol? Jeg også hadde problemer med dette tidligere i dag da jeg skulle redigere et innlegg før jeg sendte det. Det er imidlertid greit igjen nå.

Men jeg holdt på med noe i Word ...

:(

Skrevet

Du må jo skrive i start-innlegget at det gjelder Word :)

Men altså, jeg tror du mener Show All, som er den knappen på standard-verktøylinjen som ser ut som en slags "bakvendt P". Alternativt kan du slå av og på funksjonen med Ctrl+Shift+8

Skrevet

Du må jo skrive i start-innlegget at det gjelder Word :)

Men altså, jeg tror du mener Show All, som er den knappen på standard-verktøylinjen som ser ut som en slags "bakvendt P". Alternativt kan du slå av og på funksjonen med Ctrl+Shift+8

Å, takk! Det var det nok. Og nei, hvordan kunne dere vite at jeg delte den grå morgenen mellom Dol og noe på Word.

:I

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...