Gå til innhold

Ipod-trøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest ipodipod
Skrevet

Hei,

Plutselig vil ikke ipoden min starte. Den virket fint i dag morges, men så ladet jeg den opp + slo den av en liten periode og nå er den død. Ser ikke ut til at den tar til seg strøm heller, hele skjermen er svart. En av kollegene mine sier at hun har opplevd akkurat det samme, men den våknet til liv igjen etter noen dager.

Noen med samme erfaring.. eller må jeg bytte batteri, kanskje?

På forhånd takk!

Skrevet

Akkurat samme skjedde med min en gang. Var død i 3 dager, så var den seg sjøl igjen, og har aldri hatt trøbbel med den siden. Og dette skjedde mens den var ganske ny, bare en måned eller to.

Skrevet

Den har hengt seg. Det skjer en gang i blant, uten at jeg aner hvorfor.

Jeg husker ikke nøyaktig hvordan du får den til å starte igjen, men det er en spesiell måte å trykke på. Lurer på om du holder inne en eller annen knapp i 10 sekunder, før du trykker en annen.

Prøv deg fram.

Hvis ikke kan du søke på "ipod resete", og du vil finne ut nøyaktig hvordan du går fram.

Selv pleier jeg bare å prøve meg fram. Det pleier å ordne seg etter et par minutter med prøving.

Gjest ipodipod
Skrevet

Jeg husker ikke nøyaktig hvordan du får den til å starte igjen, men det er en spesiell måte å trykke på. Lurer på om du holder inne en eller annen knapp i 10 sekunder, før du trykker en annen.

Prøv deg fram.

Hvis ikke kan du søke på "ipod resete", og du vil finne ut nøyaktig hvordan du går fram.

Selv pleier jeg bare å prøve meg fram. Det pleier å ordne seg etter et par minutter med prøving.

Åååå, du er god som gull!! Meny + play i 10 sek = en levende ipod!!

Tusen tusen takk!

Skrevet

Åååå, du er god som gull!! Meny + play i 10 sek = en levende ipod!!

Tusen tusen takk!

Jupp. Det var sånn det var, ja. Jeg husker aldri nøyaktig hvordan det gjøres, men det er jo begrensa med trykkmuligheter og pleier derfor å gå seg til.

Gjest this is a signature
Skrevet

Prøv deg fram.

Hengt seg, hihi..

Hengt seg _opp_, mener du..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...