Gå til innhold

Indisk mat

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke Inder
Skrevet

Jeg skal på julebord på Agra i Oslo. problemet er at jeg ikke har særlig kjennskap til Indisk mat. Tandori smak kjenner seg selvfølgelig men, kunne godt tenke meg å smake på noe annet. Jeg liker all mat, gjerne sterk. Hva burde jeg prøve?

Skrevet

Hvis du skal på julebord på Agra vil jeg tro dere kommer til å bli anbefalt å bestille haugevis av retter til bordet, sånn at dere får smakt på litt av hvert.

Det er i hvert fall det vanlige.

Maten der er veldig god.

Gjest Ikke Inder
Skrevet

Hvis du skal på julebord på Agra vil jeg tro dere kommer til å bli anbefalt å bestille haugevis av retter til bordet, sånn at dere får smakt på litt av hvert.

Det er i hvert fall det vanlige.

Maten der er veldig god.

Takk, det var nesten det jeg håpet på. da blir det litt sånn tapas aktig. Snadder:-)

Skrevet

Takk, det var nesten det jeg håpet på. da blir det litt sånn tapas aktig. Snadder:-)

Jepp.

Det der har i hvert fall vært vanlig praksis hver gang jeg har spist indisk eller pakistansk, og var det vi ble anbefalt da jeg var der med jobben for et års tid siden.

For øvrig et sted jeg vil tilbake til. Maten der er knallgod.

Skrevet

Jepp.

Det der har i hvert fall vært vanlig praksis hver gang jeg har spist indisk eller pakistansk, og var det vi ble anbefalt da jeg var der med jobben for et års tid siden.

For øvrig et sted jeg vil tilbake til. Maten der er knallgod.

Maten er nydelig! Det eneste er at prisene står uten moms.

Skrevet

Kjempegod mat der! Jeg er veldig svak for sterke karriretter, jeg da...

Skrevet

Maten er helt sinnsykt god der. Sist jeg var der bestilte jeg chicken korma (off menu) og det er utrolig godt. Ellers vil jeg tro at dere blir anbefalt en god del retter og deler dem.

Skrevet

Maten er helt sinnsykt god der. Sist jeg var der bestilte jeg chicken korma (off menu) og det er utrolig godt. Ellers vil jeg tro at dere blir anbefalt en god del retter og deler dem.

"Maten er helt sinnsykt god der"

Vel, vel, det var vel kanskje å ta i....av indiske restauranter i Oslo for tiden er det ingen som slår Zaika ved Konserthuset. Det morsomme er jo at da Agra ble hyllet av "alle", som begynner å bli noen år siden nå, så var det nettopp det nåværende"Zaika-crewet" som hadde styringa...

Skrevet

"Maten er helt sinnsykt god der"

Vel, vel, det var vel kanskje å ta i....av indiske restauranter i Oslo for tiden er det ingen som slår Zaika ved Konserthuset. Det morsomme er jo at da Agra ble hyllet av "alle", som begynner å bli noen år siden nå, så var det nettopp det nåværende"Zaika-crewet" som hadde styringa...

vel JEG synes maten er veldig god der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...