Gå til innhold

Noe som tas forebyggende og hjelper?

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg spør her siden det er flere folk innom dette forumet.

Har noen positive erfaringer med noen medisiner som tas forebyggende og hjelper mot migrene? Jeg får anfall noen ganger hver uke og det orker jeg ikke lenger..... Takk for svar.

(Jeg har prøvd inderal retard og atacand uten effekt.)

Gjest hjortejegeren
Skrevet

Det beste jeg kan si som forebygger migrene er...

trening! Det har hjulpet meg mye skal jeg love.

Det er også lurt å tenke på hva en eter. Det er diverse mat som utløser migrene. Rødvin for eksempel. Og sjokolade. Hør med legen eller en annen fagperson om hva slags mat som er fy mat.

Lykke til. Og vit du er IKKE alene om denne migrene dritten. Men trening har altså hjulpet meg

Gjest har migrene
Skrevet

Det beste jeg kan si som forebygger migrene er...

trening! Det har hjulpet meg mye skal jeg love.

Det er også lurt å tenke på hva en eter. Det er diverse mat som utløser migrene. Rødvin for eksempel. Og sjokolade. Hør med legen eller en annen fagperson om hva slags mat som er fy mat.

Lykke til. Og vit du er IKKE alene om denne migrene dritten. Men trening har altså hjulpet meg

Jeg drikker aldri rødvin, og jeg prøver å spise sunt og variert.

Trening gir meg migrene, så det er pyton. Vel, yoga og svømming er ok som regel.

Gjest hjortejegeren
Skrevet

Jeg drikker aldri rødvin, og jeg prøver å spise sunt og variert.

Trening gir meg migrene, så det er pyton. Vel, yoga og svømming er ok som regel.

Synd at trening ikke har hjulpet deg.

Håper du finner noe som er forebyggende for deg

Skrevet

Dattera mi mener at migrenen ofte utløses av stress og sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...