Gå til innhold

dødsyk eller forelska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forelska for tiden. Har ikke vært det på en stund... Samtidig er magen min et vrak, og jeg holder konstant på å spy! Jeg har ikke appetitt... Jeg er usikker på om jeg kan være syk, eller om det er pga forelskelsen og spenningen rundt oss 2 i det siste.Forige gang jeg var forelska og hadde noe på gang med en, følte jeg det på litt samme måte. Det er utrolig ubehagelig. Nå har jeg nesten ikke lyst å være forelska pga tilstanden i kroppen min. Det er rett og slett ingen god følelse... Flere som har det på samme måte?

Skrevet

Kjenner du ikke forskjellen på om du er forelska eller kvalm?? For jeg også har det sånn når jeg er forelska at jeg konstant går med en klump i mangen, litt sånn angst på en måte.. Og hvis jeg ser han eller vet jeg kan risikere å møte på han, DA blir det skikkelig ille.. Absolutt ikke en deilig følelse (som "alle "påstår det er) nei!

Men jeg merker forskjellen på det og om jeg er syk.. Hvis du er usikker og det ikke går over, så kan du jo gå til legen?

Skrevet

Kjenner du ikke forskjellen på om du er forelska eller kvalm?? For jeg også har det sånn når jeg er forelska at jeg konstant går med en klump i mangen, litt sånn angst på en måte.. Og hvis jeg ser han eller vet jeg kan risikere å møte på han, DA blir det skikkelig ille.. Absolutt ikke en deilig følelse (som "alle "påstår det er) nei!

Men jeg merker forskjellen på det og om jeg er syk.. Hvis du er usikker og det ikke går over, så kan du jo gå til legen?

Jeg kjenner jo en viss forskjell, fordi jeg er veldig glad inni meg hele tiden, og går rundt og smiler t.o.m når jeg er alene. Men utenom det føler jeg meg bare kvalm. Når jeg tenker på han kjenner jeg kvalmen komme enda sterkere. (han er ikke kvalmende!) og rett før jeg skal møte han, fucker magen min seg totalt! Ganske morsomt i grunn...

Gjest litt barnslig
Skrevet

Jeg kjenner jo en viss forskjell, fordi jeg er veldig glad inni meg hele tiden, og går rundt og smiler t.o.m når jeg er alene. Men utenom det føler jeg meg bare kvalm. Når jeg tenker på han kjenner jeg kvalmen komme enda sterkere. (han er ikke kvalmende!) og rett før jeg skal møte han, fucker magen min seg totalt! Ganske morsomt i grunn...

Minner meg om en eller annen fyr i South Park, som spøy på jenta han var forelska i. hehe

Gjest kjent, ja
Skrevet

Du er nok forelska ;-) og nerver/spenning i kroppen kan slå seg ut på mange forskjellige vis.

Har nettopp vært gjennom en slik runde, som var knallhard, der spenningen i det hele, og som gjorde alt så ille var at vi ikke kunne "få" hverandre.

Altså en umulig, men gjensidig forelskelse. Det har nå roet seg veldig mye, men kjenner til tider enda den pulsen som banker i systemet. Og feberfølelsen...

Skrevet

Jeg blir i hvert fall slik og forrige gang gikk jeg ned altfor mange kg. Klarte ikke å spise skikkelig på flere mnd.

Gjest this is a signature
Skrevet

Du er nok forelska ;-) og nerver/spenning i kroppen kan slå seg ut på mange forskjellige vis.

Har nettopp vært gjennom en slik runde, som var knallhard, der spenningen i det hele, og som gjorde alt så ille var at vi ikke kunne "få" hverandre.

Altså en umulig, men gjensidig forelskelse. Det har nå roet seg veldig mye, men kjenner til tider enda den pulsen som banker i systemet. Og feberfølelsen...

Umulig pga. det du opplevde kroppslig...?

Gjest kjent, ja
Skrevet

Umulig pga. det du opplevde kroppslig...?

Mer i forhold av at når man er i et annet forhold holder man seg for god til å innlede nye forhold ;-)

Et blaff eller en forelskelse går alltids over.

Gjest this is a signature
Skrevet

Mer i forhold av at når man er i et annet forhold holder man seg for god til å innlede nye forhold ;-)

Et blaff eller en forelskelse går alltids over.

Såpass ja..Da gjorde du riktig..

Skrevet

Ja, jeg skjønner hva du mener!! Liker ikke å være forelska selv! men trøst deg med at det går over! (etter noe som virker som en evighet)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...