Gå til innhold

Genserkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er stilig på den rette kroppen og til den rette anledningen.

Men det kan fort bli enten trashy eller vulgært.

Jeg synes skoene har veldig mye å si for uttrykket om man skal ha på seg genserkjole. Har man feil sko blir det vulgært med en eneste gang.

Nå skal det sies at jeg aldri har blitt helt fortrolig med den moten. Tror ikke jeg kunne gått med det selv.

Skrevet

Stilig når rett person bærer den. Jeg er ikke en rett person :)

Skrevet

De var flotte!

Gå i det du vil, ikke bry deg all kritikk mot kjolen...!

Jeg tror ikke jeg kunne gått i det, men spør fordi de fleste venninnene mine har anskaffet seg ett eller flere eksemplarer.

Jeg blir liksom aldri helt fortrolig med de kjolene.

Skrevet

Jeg synes skoene har veldig mye å si for uttrykket om man skal ha på seg genserkjole. Har man feil sko blir det vulgært med en eneste gang.

Nå skal det sies at jeg aldri har blitt helt fortrolig med den moten. Tror ikke jeg kunne gått med det selv.

Jeg kunne gått med det for et par år siden, men nå ville jeg _ikke_ følt meg vel i det.

Du har nok et godt poeng ang skoene. Og egentlig alt tilbehør, både sminke og smykker og kanskje også personlighet =)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kunne gått i det, men spør fordi de fleste venninnene mine har anskaffet seg ett eller flere eksemplarer.

Jeg blir liksom aldri helt fortrolig med de kjolene.

Du går i hva du kler...Og liker!

Skrevet

Jeg kunne gått med det for et par år siden, men nå ville jeg _ikke_ følt meg vel i det.

Du har nok et godt poeng ang skoene. Og egentlig alt tilbehør, både sminke og smykker og kanskje også personlighet =)

Jeg har faktisk en genserkjole i skapet, men den er uåpnet og ubrukt, og jeg tviler på at den blir brukt. Tror ikke jeg vil føle meg komfortabel i den med tights, måtte evt vært med smale jeans. Men jeg klarer jo ikke å bestemme meg helt for om det er fint eller stygt :P

Men om det blir sånn at alle bruker det, skal du ikke se bort i fra om jeg finner den frem en gang i fremtiden, hehe.

Men som du trekker frem er nok helheten på alt tilbør veldig viktig og skoene. Det kan fort bli too much og da ser det ikke særlig bra ut.

Skrevet

Jeg er helt bak mål :)

Det er alderen, det er alderen, flisa ;-)

Skrevet

Du går i hva du kler...Og liker!

Ja, og kanskje en gang i fremtiden kan jeg like genserkjolen også, men da må den være mer utbredt og aksepter =)

Skrevet

Ja, og kanskje en gang i fremtiden kan jeg like genserkjolen også, men da må den være mer utbredt og aksepter =)

Jeg er litt mer som elsker å sjokkere! Bare det ikke er for grovt...

Can be bad....

Skrevet

Jeg synes ikke det er pent. Syntes ikke det var pent på 80-tallet heller...

Skrevet

Jeg har faktisk en genserkjole i skapet, men den er uåpnet og ubrukt, og jeg tviler på at den blir brukt. Tror ikke jeg vil føle meg komfortabel i den med tights, måtte evt vært med smale jeans. Men jeg klarer jo ikke å bestemme meg helt for om det er fint eller stygt :P

Men om det blir sånn at alle bruker det, skal du ikke se bort i fra om jeg finner den frem en gang i fremtiden, hehe.

Men som du trekker frem er nok helheten på alt tilbør veldig viktig og skoene. Det kan fort bli too much og da ser det ikke særlig bra ut.

Jepp. Jeg liker veldig godt å mikse noe litt frekt med noe veldig casual. F.eks synes jeg det er sexy med en smal/tynn hettegenser og miniskjørt.

En helt vanlig genserkjole uten smykker og smale jeans tror jeg nok mange kunne komme fra med æren i behold.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg er også i den aldersgruppen som skal like det, men blir aldri helt fortrolig med akkurat den moten :P

bra det er noen av oss som ikke slenger oss på =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...