Gå til innhold

Funker dette da mon tro?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

http://www.parfymeri.no/?kat=handle&expand=300&show=301

Kan ikke akkurat skryte av å ha Angelina "look a like" lepper, men det kunne vært artig å prøvd noe i nærheten iallefall..

Men seriøst, funker dette da?

Om det bare funker bittelitt har det vært morsomt å prøve, men til den prisen kunne jeg tenkt meg en garanti!

Noen her som har prøvd?

Skrevet

Noe som får leppene til å hovne opp?

Ja, det høres behagelig ut ;-)

Skrevet

venninna mi har en sånn.. vet ikke helt om den funker akkurat..

Skrevet

Jeg har prøvd en annen type. Det virket. Jeg hovnet opp etter planen. Men - det svir og klør noe vanvittig en stund mens det virker... Etterpå fikk jeg litt følelsen av å ha vært hos tannlegen og fått bedøvelse i leppa :-)

lalala1365380457
Skrevet

kom meg ikke inn på linken så jeg fikk sjekka hvilken denne var, men ei venninne har kjøpt noe sånt i england..man hovna opp, akkurat som det brant litt på leppene..merkbar/synlig effekt også..i kanskje en halvtimes tid?!

Skrevet

den du må kjøpe isåfall er lipfusion XXL (ikke bare XL). Den fåes kjøpt i de fleste esthetique, og ja den funker men du får ikke samme effekten som ved å sprøyte inn kollegen/restylane, men det er kanskje heller ikke ønskelig.

Skrevet

den du må kjøpe isåfall er lipfusion XXL (ikke bare XL). Den fåes kjøpt i de fleste esthetique, og ja den funker men du får ikke samme effekten som ved å sprøyte inn kollegen/restylane, men det er kanskje heller ikke ønskelig.

er ikke de veldig dyre?

Skrevet

er ikke de veldig dyre?

rundt 350kr? kanskje nærmere 400kr, husker ikke helt nøyaktig.

Skrevet

rundt 350kr? kanskje nærmere 400kr, husker ikke helt nøyaktig.

400kr for en lip gloss liksom :P skulle gjerne prøvd en,men vet ikke om det er verdt det...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent med veldig svulmende lepper. Hvis du er misfornøyd med størrelsen på leppene er det penere å ta slik sminketatovering på leppene. Jeg snakka med ei som hadde tatt det. Hun hadde tatovert liner på seg med akkurat samme farge som leppene.

Gjest theoline
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent med veldig svulmende lepper. Hvis du er misfornøyd med størrelsen på leppene er det penere å ta slik sminketatovering på leppene. Jeg snakka med ei som hadde tatt det. Hun hadde tatovert liner på seg med akkurat samme farge som leppene.

Søsteren min har gjort det, og hun mente at opphovninga som kom etter tatoveringen var svært kledelig, så det var derfor jeg kom på dette da!

For å være ærlig ser jeg ikke at hun er tatovert, og hadde jeg ikke visst det hadde jeg neppe sett det!

Blir vel vanlig lipgloss på meg tror jeg, det var litt dyrt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...