Gå til innhold

Vil du bli millionær - når de ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker deltagerene masse tid på å nevne hvilken bokstav som har hvilket svaralternativ? Man sparer jo masse tid på å kutte ut akkurat det.

Eksempel: "Hei. Hva heter den late gårdsgutten til Bestemor Duck? A. Guffen, B. Geir, C. Ole eller D. Nils?"

Hvis de bare sier svaralternativene, sparer de jo opp endel betenkningstid for den de ringer.

Men neida, folk er så jævlig tette i hue.

Hvorfor jeg bryr meg med dette? Det kan du jammen lure på.

Skrevet

Ser du på "vil du bli millionær" igjen... Har ikke jeg sagt at det ikke er bra for deg å bli så opphisset.

*det ergrer meg litt òg*

Skrevet

Hihi, fordi det ikke er direktesending og da ser ikke de som de ringer til spørsmålet :o)

Skrevet

Hihi, fordi det ikke er direktesending og da ser ikke de som de ringer til spørsmålet :o)

Nei meeeeenneeee.. jeg mener: De trenger ikke si A,B C eller D når de ringer folk. Det er jo alternativet som er viktig, ikke om det er A eller B som er svaret.

Er svaret Guffen, så er det Guffen. Trenger vel ikke si A. Guffen. Det tar jo lengere tid. De har uansett bare 30 sekunder.

Jeg føler dette hemmer meg i mine daglige utfoldelser (øh) :-)

Skrevet

Jeg irriterer meg også voldsomt over dette! Fatter ikke hvorfor de gjør det!?

Skrevet

Ser du på "vil du bli millionær" igjen... Har ikke jeg sagt at det ikke er bra for deg å bli så opphisset.

*det ergrer meg litt òg*

Jeg hisser meg opp over det minste, det er det som er så slitsomt. Oh, temper temper!

Skrevet

Nei meeeeenneeee.. jeg mener: De trenger ikke si A,B C eller D når de ringer folk. Det er jo alternativet som er viktig, ikke om det er A eller B som er svaret.

Er svaret Guffen, så er det Guffen. Trenger vel ikke si A. Guffen. Det tar jo lengere tid. De har uansett bare 30 sekunder.

Jeg føler dette hemmer meg i mine daglige utfoldelser (øh) :-)

Knis, jeg er litt enig med deg altså, men tenk deg så grusomt hvis du fikk en slik telefon med spørsmål. Jeg tror det hadde gått rundt for meg så kanskje jeg hadde trengt både A, B, C og D

Skrevet

Jeg irriterer meg også voldsomt over dette! Fatter ikke hvorfor de gjør det!?

Nei, sant?! Hadde det vært meg de hadde ringt til hadde jeg blitt litt forvirra over at de måtte si A, B, C eller D foran svaralternativene, siden man blir litt stressa i utgangspunktet.

Hadde vært bedre om de hadde sagt "Er det Guffen, Ole, Nils eller Geir?" og så kunne jeg bare svart "Guffen" med det samme.

Skrevet

Knis, jeg er litt enig med deg altså, men tenk deg så grusomt hvis du fikk en slik telefon med spørsmål. Jeg tror det hadde gått rundt for meg så kanskje jeg hadde trengt både A, B, C og D

Men man vet jo at den personen har satt deg opp på lista blant ringevenner. Og man vet jo hvilken dag de skal være med, og ca. tid. Jeg hadde sittet klar med min gode venn Google.

Skrevet

Men man vet jo at den personen har satt deg opp på lista blant ringevenner. Og man vet jo hvilken dag de skal være med, og ca. tid. Jeg hadde sittet klar med min gode venn Google.

Jeg tror jeg hadde fått noia, i hvert fall når jeg ser spørsmålene i dag :o)

Skrevet

Jeg hisser meg opp over det minste, det er det som er så slitsomt. Oh, temper temper!

Som jeg sier, ikke bra for deg...

Husk hjertepumpa må slå, for at du faktisk lever, og uansett så er det ikke deg det gjelder.

Hold avstand.

*strengt blikk til Moraki*

Skrevet

Der er jeg bare så vanvittig enig med deg!

Vrir meg i stolen når vedkommende ramser sakte opp disse alternativene med a b c og d. Skulle nesten tro at deltakerne tror at de har 1 min bare på å stille spørsmålet:(

Skrevet

Som jeg sier, ikke bra for deg...

Husk hjertepumpa må slå, for at du faktisk lever, og uansett så er det ikke deg det gjelder.

Hold avstand.

*strengt blikk til Moraki*

Nei, jeg nekter! Jeg _må_ bry meg! Det er min oppgave her i livet, å vite alt, og bry meg med det meste :P

Skrevet

Men rekker man å google på bare 30 sek da?

Gjest theoline
Skrevet

Tv2 bestemmer hvordan de skal si det, det skal sies a,b,c,d foran svaralternativene, det skal liksom være publikumsvennlig da vettu!

Irriterer meg også, men det er ikke de i stolen som har bestemt det altså :)

Skrevet

Jeg blir alltid kjempefrustrert over en masse ting under ringealternativet. Både de som ringer, og spesielt de som svarer er jo helt dust.

En gang sa hun som ringte et eller annet med Sonja Hennie i spørsmålet. Så _stavet_ hun at det var Hennie med i - e. Som om ikke det var nok, da hun var ferdig med alle alternativene sa vennen "hæ", og så gjentok hun det og stavet det forsyne meg en gang til!!

Åh, for han vennen kunne jo tro at det var den kjente skøyteløperen Sonja Henny, men når det var hun andre, Sonja Hennie, da visste han ikke liksom...

Skrevet

Jeg blir alltid kjempefrustrert over en masse ting under ringealternativet. Både de som ringer, og spesielt de som svarer er jo helt dust.

En gang sa hun som ringte et eller annet med Sonja Hennie i spørsmålet. Så _stavet_ hun at det var Hennie med i - e. Som om ikke det var nok, da hun var ferdig med alle alternativene sa vennen "hæ", og så gjentok hun det og stavet det forsyne meg en gang til!!

Åh, for han vennen kunne jo tro at det var den kjente skøyteløperen Sonja Henny, men når det var hun andre, Sonja Hennie, da visste han ikke liksom...

Hahaha! :o)

Skrevet

Men rekker man å google på bare 30 sek da?

Det går bra, bare man er klar.

Jeg har prøvd å simulere dette, og hvis du er klar med dataen og vet litt om å søke i Google så går det fint.

Prøv selv neste gang.

Skrevet

LOL!!

men jeg blir heller ikke videre imponert over dem som bruker opp tre hjelpemidler før 10 000! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...