Gjest Underskrift Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 LOL!! men jeg blir heller ikke videre imponert over dem som bruker opp tre hjelpemidler før 10 000! ;-) Eller når di ikke engang klarer og gamble når di står på sikkert tall. Feks. 100.000,- og bruker opp hjelpemiddlene der. MVH 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg blir alltid kjempefrustrert over en masse ting under ringealternativet. Både de som ringer, og spesielt de som svarer er jo helt dust. En gang sa hun som ringte et eller annet med Sonja Hennie i spørsmålet. Så _stavet_ hun at det var Hennie med i - e. Som om ikke det var nok, da hun var ferdig med alle alternativene sa vennen "hæ", og så gjentok hun det og stavet det forsyne meg en gang til!! Åh, for han vennen kunne jo tro at det var den kjente skøyteløperen Sonja Henny, men når det var hun andre, Sonja Hennie, da visste han ikke liksom... *flirer* 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Eller når di ikke engang klarer og gamble når di står på sikkert tall. Feks. 100.000,- og bruker opp hjelpemiddlene der. MVH Jeg synes det er litt annerledes, for selv om de ikke taper noen penger ved å svare feil der, så mister de jo muligheten til å gå videre i konkurransen og ende opp med enda større pott. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.