Gå til innhold

Bukser på julebord...?

Anbefalte innlegg

Gjest Aquarelle
Skrevet

Går det an å ha bukser på seg, eller "må" man som jente ha skjørt eller kjole? Jeg fant et par nydelige (syns jeg) sorte litt blanke bukser som satt veldig pent. Har egentlig litt lyst å ha de på julebordet vårt, men er usikker på hva jeg da skal ha til...? Overdelen bør vel være ekstra "pen" da kanskje..? Problemet er at jeg ikke har noen pupper (A-cup) så det med å ha på en sexy top går liksom bort...

Synspunkter og forslag, please..

Skrevet

Du kan fint bruke bukser. Og du kan fint bruke en utringet topp, selv om ikke brystene velter ut...Velg et litt iøyefangende halssmykke som tillegg. Tror du blir kjempefin!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har tenkt å gå med bukse og har også gjort det tidligere år. Jeg har enda ikke sett at jeg er den eneste som bruker bukse på julebord.

Skrevet

Du kan helt klart ha bukse - så lenge det ikke stor kjole og hvitt på innbydelsen:)

Har sett mange gå med bukse og det er ikke noe galt i det.

Skrevet

Du kan trygt ha ei pen bukse på julebord. Og selvsagt kan du ha sexy topp selv om du har små pupper. Fordelen er at det skal mye mer til før det blir vulgært. :o)

Skrevet

Bukser vurderte jeg også. Helt greit. At du har små pupper er bare fint. Jeg var i en butikk her om dagen som bare hadde tøy beregnet på små pupper.Jeg er ikke så stor selv, men der og da ønsket jeg for en gangs skyld at de var mindre ;) Du kan ha dype utringinger både foran og bak. Stilig!

Gjest Aquarelle
Skrevet

Bukser vurderte jeg også. Helt greit. At du har små pupper er bare fint. Jeg var i en butikk her om dagen som bare hadde tøy beregnet på små pupper.Jeg er ikke så stor selv, men der og da ønsket jeg for en gangs skyld at de var mindre ;) Du kan ha dype utringinger både foran og bak. Stilig!

Hvilken butikk var det..??

Skrevet

Hvilken butikk var det..??

En lokal butikk i lillesand. Ingen kjede altså....

Skrevet

En lokal butikk i lillesand. Ingen kjede altså....

Er du fra Lillesand...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...