Gjest Aquarelle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Går det an å ha bukser på seg, eller "må" man som jente ha skjørt eller kjole? Jeg fant et par nydelige (syns jeg) sorte litt blanke bukser som satt veldig pent. Har egentlig litt lyst å ha de på julebordet vårt, men er usikker på hva jeg da skal ha til...? Overdelen bør vel være ekstra "pen" da kanskje..? Problemet er at jeg ikke har noen pupper (A-cup) så det med å ha på en sexy top går liksom bort... Synspunkter og forslag, please.. 0 Siter
hidi Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Du kan fint bruke bukser. Og du kan fint bruke en utringet topp, selv om ikke brystene velter ut...Velg et litt iøyefangende halssmykke som tillegg. Tror du blir kjempefin! Lykke til! 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Jeg har tenkt å gå med bukse og har også gjort det tidligere år. Jeg har enda ikke sett at jeg er den eneste som bruker bukse på julebord. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Du kan helt klart ha bukse - så lenge det ikke stor kjole og hvitt på innbydelsen:) Har sett mange gå med bukse og det er ikke noe galt i det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Du kan trygt ha ei pen bukse på julebord. Og selvsagt kan du ha sexy topp selv om du har små pupper. Fordelen er at det skal mye mer til før det blir vulgært. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Bukser vurderte jeg også. Helt greit. At du har små pupper er bare fint. Jeg var i en butikk her om dagen som bare hadde tøy beregnet på små pupper.Jeg er ikke så stor selv, men der og da ønsket jeg for en gangs skyld at de var mindre Du kan ha dype utringinger både foran og bak. Stilig! 0 Siter
Gjest Aquarelle Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Bukser vurderte jeg også. Helt greit. At du har små pupper er bare fint. Jeg var i en butikk her om dagen som bare hadde tøy beregnet på små pupper.Jeg er ikke så stor selv, men der og da ønsket jeg for en gangs skyld at de var mindre Du kan ha dype utringinger både foran og bak. Stilig! Hvilken butikk var det..?? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Hvilken butikk var det..?? En lokal butikk i lillesand. Ingen kjede altså.... 0 Siter
hidi Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 En lokal butikk i lillesand. Ingen kjede altså.... Er du fra Lillesand...? 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Er du fra Lillesand...? Både og javel da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.